Bu sorduğunuz şeyin UE4'deki karşılığı "Eye Adaptation" oluyor.

Yalnızca editör içinde düzenleme yaparken kapatmak için:
"Show --> Post Proccessing --> Eye Adaptation" onayı kaldırın.

Oynanış esnası da dahil olmak üzere tamamen kapatmak istiyorsanız farklı bir yöntem gerekiyor. Bunu ister Level Blueprint içinden kodlarla yaparsınız, isterseniz de klasik yöntem sahneye post proccess koyarak yaparsınız.

BP yöntemi: Aşağıdaki resimdeki gibi Min ve Max değerlerini sabitleyin. İstediğiniz ışık değerine göre 1-1, 2-2 veya 3-3 yapabilirsiniz.

m4g8vy.png


Bu şekilde eye adaptation kapanmış olacaktır.
 
Teşekkürler, tekrar konu açmadan birşey daha sormak istiyorum aşağıda build yaptığım modellerde, kaplamaların siyah çıkmasının nedeni ne olabilir ?

m4grkP.jpg
 
usen' Alıntı:
Teşekkürler, tekrar konu açmadan birşey daha sormak istiyorum aşağıda build yaptığım modellerde, kaplamaların siyah çıkmasının nedeni ne olabilir ?

m4grkP.jpg

hydrogenx' Alıntı:
Muhtemelen ışıklandırma ile ilgili bir problem var. Projede Skylight yoksa ekleyin.

usen' Alıntı:
hydrogenx' Alıntı:
Muhtemelen ışıklandırma ile ilgili bir problem var. Projede Skylight yoksa ekleyin.

Projede skylight ekli, İlk attığım zaman bir problem yoktu açıkcası build sonrası bu hale geldi...


Aynı sorunu bende yaşıyorum skylight ekli olduğu yerde bazı yerler build ettikten sonra siyah gözüküyor.