Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Proje İsmi Değiştirme
#11

(09-09-2017, Saat: 03:01)Fatalitech Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Oyunun ana cpp dosyasına 
#include "EskiOyununAdı.h"

IMPLEMENT_PRIMARY_GAME_MODULE( FDefaultGameModuleImpl, YeniOyununAdı, "YeniOyununAdı" );

Oyunda Kullanılan Tüm Header Classlarına
class YENIOYUNUNADI_API ABaseProjectile : public AActor

Build.cs dosyasının adını YeniOyununAdı.Build.cs yaptıktan sonra
public class YeniOyununAdı : ModuleRules

Target Dosyalarına Yeni Oyunun Adı ve içeriğinide Yeni Oyunun Adı yaparsanız olacaktır başarılı şekilde.

Neden böyle saçma bir şey var ? Direkt değiştirilmesi gerekmiyor mu...
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Proje Ayarlarının Bozulması nazim 3 646 25-08-2016, Saat: 03:56
Son Yorum: Sünnetçi97
  Proje pazarlama UnLucky 12 1,562 11-08-2015, Saat: 23:02
Son Yorum: ClimbDown

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.