Şöyle yapabilirsin mesela bir level tasarladın adı "level1" olsun daha sonra yeni bir proje oluşturuyorsun ismi de "newproject" olsun. Daha sonra oluşturduğun "level1" levelinin üstünde sağa tıklayıp assest yerinden "migrate" yazan seçeneğe tıklıyorsun daha sonra senden nere aktarılacağını isteyecek sende sırasıyla belgeler-unrealproject-newproject(oluşturduğun yeni proje)-content kısmına atacaksın ve böylelikle sadece o levelde kullandığın modeller, actorler, karakter hepsi yeni projeye aktarılacak ve kullanmadıkların kalacak
 
muhammedsgrl' Alıntı:
Şöyle yapabilirsin mesela bir level tasarladın adı "level1" olsun daha sonra yeni bir proje oluşturuyorsun ismi de "newproject" olsun. Daha sonra oluşturduğun "level1" levelinin üstünde sağa tıklayıp assest yerinden "migrate" yazan seçeneğe tıklıyorsun daha sonra senden nere aktarılacağını isteyecek sende sırasıyla belgeler-unrealproject-newproject(oluşturduğun yeni proje)-content kısmına atacaksın ve böylelikle sadece o levelde kullandığın modeller, actorler, karakter hepsi yeni projeye aktarılacak ve kullanmadıkların kalacak

Hemen deniyorum şimdi ama bu çok sıkıntılı bir yöntem. Sistemler falan çalışmayabilir pluginleri falan tekrar aktifleştirdim ayarları falan baştan yapmak gerek...
 
Sana önereceğim şey şu; karakter kontrolleri actorler gibi ana sistemleri belli bir projede yap sadece levelleri başka bir projede yapıp ana projeye aktar. Fazlaliklar hep modeller materyaller falan olur ki zaten olması gerekende budur
 
muhammedsgrl' Alıntı:
Sana önereceğim şey şu; karakter kontrolleri actorler gibi ana sistemleri belli bir projede yap sadece levelleri başka bir projede yapıp ana projeye aktar. Fazlaliklar hep modeller materyaller falan olur ki zaten olması gerekende budur

Her şey oldu teşekkürler hatta widgetlar bile düzelmiş oldu sağol yardımın için. :D