Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Replicaton Problemi
#1

GZNJAZ.jpg

Fotoğrafta görüldüğü gibi 2 player ile deneme yaptım takım seçme olayı mevcut fakat bir oyuncuda gözükürken diğerinde gözükmüyor.
Örneğin oradaki text render bir customevent e bağlı ve o event ise "multicast" r tuşuna basıldığında red teame b ye basıldığında blue ya geçiyorsunuz.
Bir oyuncu yani bir ekran ikisinide görürken diğeri sadece kendini görüyor bu sorun nasıl aşılır? ilk ekranda görüldüğü gibi no team yazıyor fakat o kişide teamını seçti...
Ara
Cevapla
#2
(12-09-2019, Saat: 16:57)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  GZNJAZ.jpg

Fotoğrafta görüldüğü gibi 2 player ile deneme yaptım takım seçme olayı mevcut fakat bir oyuncuda gözükürken diğerinde gözükmüyor.
Örneğin oradaki text render bir customevent e bağlı ve o event ise "multicast" r tuşuna basıldığında red teame b ye basıldığında blue ya geçiyorsunuz.
Bir oyuncu yani bir ekran ikisinide görürken diğeri sadece kendini görüyor bu sorun nasıl aşılır? ilk ekranda görüldüğü gibi no team yazıyor fakat o kişide teamını seçti...

Replication videosunu izledim ve sorunu çözdüm run on server yapıp bilgi vermek gerekiyormuş servere. Fakat şimdi çok farklı bir sorunum var yardım edebilir misiniz?
Ara
Cevapla
#3
Dostum biraz zahmet edip, ue4 multiplayer dökümasyonlarını takip edin. Bu tarz bilgilere nereden ulaşıyorsunuz anlmaıyorum. Yakın bir zamanda multiplayer ve dedicated server işlevlerinde bir belge veya video hazırlayacağım. Hazırlamış olduğum sunumda. Sizlere bilgilerimi zamanla aktaracağım.

(Dedicated server için geçerli)
Ağ modeli şu şekilde işler; tüm bilgiler suncuda  "Run on server" çalışır. Mesela istemci "Run owning client" veya tüm oyuncuya"Multicast" ihtiyac duyulan kısımda replicated edilerek, bilgileri veya işlevlleri, istemci veya çoklu yayın olarak yınlaya bilirsiniz.

(Multiplayer için geçerli)
Multiplayer olduğu için güvenlik neredeyse sıfır denecek kadar azdır. Sırf bu yüzden, host edilen cihazı fazla yormamak adına, sadece istemciye ihtiyaç duyulan kısımda, fonksiyonunuz ağ da çoğaltılmadan istemci üzerinde yürütülmeli. Sadece tüm oyuncuları etkileyen fonksiyonlarda ağdan replication edilmeli.
By Zoraki
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Video Problemi leonscottkfm 10 170 13-09-2019, Saat: 00:13
Son Yorum: Phyrexian
  MySql baglantı problemi murakadir12 2 377 21-02-2018, Saat: 10:12
Son Yorum: gameplayer
  Double Jump Problemi theysfkaan 4 459 18-01-2018, Saat: 21:26
Son Yorum: theysfkaan
  Karakter'in Hareket Problemi Furkanke 1 791 19-03-2016, Saat: 22:21
Son Yorum: Phyrexian
  İlginç bir blueprint problemi DeveloperPHOBOS 5 977 17-03-2016, Saat: 21:20
Son Yorum: DeveloperPHOBOS
  Döndürme(Rotation) Problemi alpery 10 2,386 13-03-2016, Saat: 20:44
Son Yorum: alpery
Thumbs Up Dosya silinme problemı DeveloperPHOBOS 5 682 22-02-2016, Saat: 19:34
Son Yorum: cahitburak
  Key lock problemi (Anahtarla Kapı Açma) Leralonde 3 1,085 23-07-2015, Saat: 01:39
Son Yorum: Khameria

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.