13-11-2015, Saat: 12:49
Arkadaşlar oda yapıyorım point light ekliyorum gölge dört koldan first personumu sarıyo karşı duvara baktığımda duvarda gölgenin içinde bir yazı çıkıyor. gölgeleme işinin ayrıca bir bölümümü var ben mi yanlış yapıyorum veya siz değerli arkadaşlarım gölge işini nasıl yapıyosunuz ? Teşekkürler .
Kaybetmekten korkma. Bir şeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin.
Ve unutma; Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.
(13-11-2015, Saat: 12:49)Unrealci6616 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar oda yapıyorım point light ekliyorum gölge dört koldan first personumu sarıyo karşı duvara baktığımda duvarda gölgenin içinde bir yazı çıkıyor. gölgeleme işinin ayrıca bir bölümümü var ben mi yanlış yapıyorum veya siz değerli arkadaşlarım gölge işini nasıl yapıyosunuz ? Teşekkürler . Build etmeyi denediniz mi?
Özelden sorulan Unreal Engine soruları cevaplanmayacaktır.
13-11-2015, Saat: 16:06
(Son Düzenleme: 13-11-2015, Saat: 16:08, Düzenleyen: Unrealci6616.)
(13-11-2015, Saat: 14:46)Phyrexian Adlı Kullanıcıdan Alıntı: (13-11-2015, Saat: 12:49)Unrealci6616 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar oda yapıyorım point light ekliyorum gölge dört koldan first personumu sarıyo karşı duvara baktığımda duvarda gölgenin içinde bir yazı çıkıyor. gölgeleme işinin ayrıca bir bölümümü var ben mi yanlış yapıyorum veya siz değerli arkadaşlarım gölge işini nasıl yapıyosunuz ? Teşekkürler . Build etmeyi denediniz mi? Build derken ? Yeni başladım unreale 3- 4 yıldır unity ile çalışıyodum. unrealin çok daha elverişli olduğunu anlayınca geçiş yaptım şu an zorlanıyorum . Şimdi unityde buil denilince oyunu exe olarak çıkartır. Acaba unrealde de build dediğiniz işlem bu mu . ? Devlet memuruyum şu an işteyim 5 de çıkıcam 6.30 gibi evde olurum . buradan yardımcı olursanız bana eve gidince kurcalarım biraz . Sorunum oda + ışık = hunharca fiziğe aykırı gölge : Yardımcı olduğun için teşekkürler
(13-11-2015, Saat: 16:06)Unrealci6616 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: (13-11-2015, Saat: 14:46)Phyrexian Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Build etmeyi denediniz mi? Build derken ? Yeni başladım unreale 3- 4 yıldır unity ile çalışıyodum. unrealin çok daha elverişli olduğunu anlayınca geçiş yaptım şu an zorlanıyorum . Şimdi unityde buil denilince oyunu exe olarak çıkartır. Acaba unrealde de build dediğiniz işlem bu mu . ? Devlet memuruyum şu an işteyim 5 de çıkıcam 6.30 gibi evde olurum . buradan yardımcı olursanız bana eve gidince kurcalarım biraz . Sorunum oda + ışık = hunharca fiziğe aykırı gölge : Yardımcı olduğun için teşekkürler
Bu arada FPS çalışıyorum şu an projem onun üstüne
Kaybetmekten korkma. Bir şeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin.
Ve unutma; Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.
(13-11-2015, Saat: 16:06)Unrealci6616 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Build derken ? Yeni başladım unreale 3- 4 yıldır unity ile çalışıyodum. unrealin çok daha elverişli olduğunu anlayınca geçiş yaptım şu an zorlanıyorum . Şimdi unityde buil denilince oyunu exe olarak çıkartır. Acaba unrealde de build dediğiniz işlem bu mu . ? Devlet memuruyum şu an işteyim 5 de çıkıcam 6.30 gibi evde olurum . buradan yardımcı olursanız bana eve gidince kurcalarım biraz . Sorunum oda + ışık = hunharca fiziğe aykırı gölge : Yardımcı olduğun için teşekkürler
Play menüsünün yanında Build menüsü bulunur, bunun altından build etmeyi kastediyor. Sadece Lighting Build alsanız da olur.
Not: Dağıtım için build almasanızda Editör üzerinden oyunu çalıştırmak için UE4 arkaplanda bir çalıştırılabilir dosya çıktısı alır.
Not: Lighting Build, Unity3D için bake static lighting işlemine karşılık gelmektedir.
(13-11-2015, Saat: 16:27)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: (13-11-2015, Saat: 16:06)Unrealci6616 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Build derken ? Yeni başladım unreale 3- 4 yıldır unity ile çalışıyodum. unrealin çok daha elverişli olduğunu anlayınca geçiş yaptım şu an zorlanıyorum . Şimdi unityde buil denilince oyunu exe olarak çıkartır. Acaba unrealde de build dediğiniz işlem bu mu . ? Devlet memuruyum şu an işteyim 5 de çıkıcam 6.30 gibi evde olurum . buradan yardımcı olursanız bana eve gidince kurcalarım biraz . Sorunum oda + ışık = hunharca fiziğe aykırı gölge : Yardımcı olduğun için teşekkürler
Play menüsünün yanında Build menüsü bulunur, bunun altından build etmeyi kastediyor. Sadece Lighting Build alsanız da olur.
Not: Dağıtım için build almasanızda Editör üzerinden oyunu çalıştırmak için UE4 arkaplanda bir çalıştırılabilir dosya çıktısı alır.
Not: Lighting Build, Unity3D için bake static lighting işlemine karşılık gelmektedir. EVET ZATEN BUİLD ETTİKTEN SONRA OLDU YANİ DOSYALARI ÇIKARMADAN LOG EKRANI GELDİ DAHA SONRA PROJEMİ EXE OLARAK AYRICA AÇTI. BUNDAN ÖNCE NORMALDİ
NOT : unity 3d için build etmek androide pc / mac / linux / PS3 /...build etmek diye biliyordum demekki bunun içinde bir terim varmış unity 3d de 3D Object menüsünden light - spot , point , directional ışık tarzı ekleyip ayarlarının yapıldığını biliyordum . Yinede aydınlattığınız için teşekkür ederim.
Kaybetmekten korkma. Bir şeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin.
Ve unutma; Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.
(13-11-2015, Saat: 16:39)Unrealci6616 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: EVET ZATEN BUİLD ETTİKTEN SONRA OLDU YANİ DOSYALARI ÇIKARMADAN LOG EKRANI GELDİ DAHA SONRA PROJEMİ EXE OLARAK AYRICA AÇTI. BUNDAN ÖNCE NORMALDİ
NOT : unity 3d için build etmek androide pc / mac / linux / PS3 /...build etmek diye biliyordum demekki bunun içinde bir terim varmış unity 3d de 3D Object menüsünden light - spot , point , directional ışık tarzı ekleyip ayarlarının yapıldığını biliyordum . Yinede aydınlattığınız için teşekkür ederim.
Build işlemi çalıştırılabilir dosyanın (exe, apk...vs) oluşturulmasını anlatır doğrudur, ilk akla o gelir. UE4'de static ışıklandırma/gölgelerin hesaplanması için yapılan işleme de Lighting Build demişler, Unity'de buna 'bake' demişler, ışık ayarları ile ilgisi yok. Unity3D'de buna Window/Lighting üzerinden ulaşabilirsiniz. Ancak 5 ile bake işlemi arkaplanda yapılıyor, 4 ve öncesinde free Unity'de varsayılan olarak gölge yoktu, bu menüden gidip bake etmeniz gerekirdi ki o da sadece static içindi.
UE4'de Toolbox üzerinde bir dizi build işlemi tanımlı. Bunlardan biri de mesela Navigation Build. Hareket edilebilir yüzeyleri hesaplamak için kullanılıyor. Realtime olmayan tüm işlemler yalnızca 1 kez hesaplandığından böyle bir sürece ihtiyaç var.
(13-11-2015, Saat: 12:49)Unrealci6616 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: duvarda gölgenin içinde bir yazı çıkıyor...
Bu lighting build yapmanız gerektiği anlamına geliyor. Static bir nesneyi her hareket ettirişinizde, her statik nesne ekleme/kaldırmanızda yapmanız gerekiyor.
(13-11-2015, Saat: 23:08)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: (13-11-2015, Saat: 16:39)Unrealci6616 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: EVET ZATEN BUİLD ETTİKTEN SONRA OLDU YANİ DOSYALARI ÇIKARMADAN LOG EKRANI GELDİ DAHA SONRA PROJEMİ EXE OLARAK AYRICA AÇTI. BUNDAN ÖNCE NORMALDİ
NOT : unity 3d için build etmek androide pc / mac / linux / PS3 /...build etmek diye biliyordum demekki bunun içinde bir terim varmış unity 3d de 3D Object menüsünden light - spot , point , directional ışık tarzı ekleyip ayarlarının yapıldığını biliyordum . Yinede aydınlattığınız için teşekkür ederim.
Build işlemi çalıştırılabilir dosyanın (exe, apk...vs) oluşturulmasını anlatır doğrudur, ilk akla o gelir. UE4'de static ışıklandırma/gölgelerin hesaplanması için yapılan işleme de Lighting Build demişler, Unity'de buna 'bake' demişler, ışık ayarları ile ilgisi yok. Unity3D'de buna Window/Lighting üzerinden ulaşabilirsiniz. Ancak 5 ile bake işlemi arkaplanda yapılıyor, 4 ve öncesinde free Unity'de varsayılan olarak gölge yoktu, bu menüden gidip bake etmeniz gerekirdi ki o da sadece static içindi.
UE4'de Toolbox üzerinde bir dizi build işlemi tanımlı. Bunlardan biri de mesela Navigation Build. Hareket edilebilir yüzeyleri hesaplamak için kullanılıyor. Realtime olmayan tüm işlemler yalnızca 1 kez hesaplandığından böyle bir sürece ihtiyaç var.
(13-11-2015, Saat: 12:49)Unrealci6616 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: duvarda gölgenin içinde bir yazı çıkıyor...
Bu lighting build yapmanız gerektiği anlamına geliyor. Static bir nesneyi her hareket ettirişinizde, her statik nesne ekleme/kaldırmanızda yapmanız gerekiyor. Çok teşekkür ederim sorunumu çözdüm
Kaybetmekten korkma. Bir şeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin.
Ve unutma; Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.
(14-11-2015, Saat: 01:47)Unrealci6616 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çok teşekkür ederim sorunumu çözdüm
Ben teşekkür ederim ama nasıl çözdüğünüzü de yazarsanız daha iyi olur, benzer sorunlarla karşılaşanlar hiç soru sormadan çözüm bulabilirler böylece.
(14-11-2015, Saat: 01:57)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: (14-11-2015, Saat: 01:47)Unrealci6616 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çok teşekkür ederim sorunumu çözdüm
Ben teşekkür ederim ama nasıl çözdüğünüzü de yazarsanız daha iyi olur, benzer sorunlarla karşılaşanlar hiç soru sormadan çözüm bulabilirler böylece.
Buil ettim . Sadece ışığı build etseniz yetiyor zaten . Tekrar Teşekkürler
Kaybetmekten korkma. Bir şeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin.
Ve unutma; Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.
|