Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
save load sistemi
#1
Arkadaşlar Herkese Merhaba
Bir harita tasarladım ve bu haritaya mesela ev,araba,çiçek gibi nesneler ekleyip görünürlüklerini hidden yaptım. Sonrasında bir widget tasarladım. Play modda iken tasarladığım widget ı açıp comboboxtan ev araba ve ya çiçekten herhangi birini seçip ekle dediğimde görünürlüğünü visible yapıyorum. Bu sayede nesne yeni eklenmiş gibi oluyor. Buraya kadar sıkıntı yok. Sıkıntı, tekrar girip çıktığımda cisimler gene hidden oluyor. Cisimleri ekle diyerek visible yaptıktan sonra nasıl kayıt edeceğim. internetteki vidyolara baktığımda genelde karakter konumunun kaydı ile alakalı vidyolar var.Haritadaki değişiklikleri nasıl kaydedebilirim.
Ara
Cevapla
#2
Save Object kullanın. Booleanı kontrol edin kaydolup kaydolmadığını. Get halinde booleanı Set Hidden'ın bool girişine bağlayın. Forumda bir sürü konu var araştırabilirsiniz veya bu konu size yardımcı olacaktır.
http://www.unrealengineturkiye.com/save-...onusu.html
Ara
Cevapla
#3
(04-09-2018, Saat: 13:43)Ozzy Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Save Object kullanın. Booleanı kontrol edin kaydolup kaydolmadığını. Get halinde booleanı Set Hidden'ın bool girişine bağlayın. Forumda bir sürü konu var araştırabilirsiniz veya bu konu size yardımcı olacaktır.
http://www.unrealengineturkiye.com/save-...onusu.html

Teşekkür ederim. Onu hallettim gibi. Şimdi döngü içinde döngü kurmam lazım. Yardımcı olursanız sevinirim.
Ara
Cevapla
#4
Blueprint ekranınızdan bir screenshot veya video gönderirseniz yardımcı olabiliriz. Tam olarak ne yapmak istiyorsunuz?
Ara
Cevapla
#5
(05-09-2018, Saat: 15:04)Ozzy Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Blueprint ekranınızdan bir screenshot veya video gönderirseniz yardımcı olabiliriz. Tam olarak ne yapmak istiyorsunuz?

qv0nLD.jpg

elimde 24 array içeren boolean ve 24 array içeren actor var. actorlerin görünürlüklerini referans booleanlara göre belirlemek istiyorum. tabi bunu resimdeki gibi tek tek değil de döngü ile yapmak istiyorum.Bağlantıyı index verisinden kuracağım.

WDzynQ.jpg

şimdi böyle bir düzen kurdum çalışıyor ama çalışmasına rağmen aşağıdaki gibi hata veriyor. Ne hatası olduğunu anlamadım.

pnAaoJ.jpg

branchtan önce is valid koydum oldu
teşekkürler
Ara
Cevapla
#6
Savereferans değişkenini o şekilde çekerseniz Access Error hatası alırsınız. Evet IsValid? kontrolü sağlar veya Cast, Interface ile referansa erişebilirsiniz.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Not Sistemi leonscottkfm 1 80 24-05-2020, Saat: 00:33
Son Yorum: muhammedsgrl
  Mıknatıs Sistemi Hatası kinglord34 2 191 06-03-2020, Saat: 19:13
Son Yorum: kinglord34
  Klonlar ve kombat sistemi ceri 6 291 01-03-2020, Saat: 15:30
Son Yorum: ceri
  Multiplayer skor sistemi TR26SkyWalker26TR 4 276 28-01-2020, Saat: 19:57
Son Yorum: TR26SkyWalker26TR
  Local Chat sistemi mrtcnaslnts 2 284 22-12-2019, Saat: 14:46
Son Yorum: mrtcnaslnts
  Kayıt Sistemi SerceX 4 616 23-05-2019, Saat: 18:38
Son Yorum: SerceX
Question [ACEMİ SORUSU] Lobi Sistemi "ServerTravel" sonrası oyuncu bilgisi aktarımı? fearcry 3 661 31-03-2019, Saat: 15:08
Son Yorum: fearcry
  [ACEMİ SORUSU] Hayvan Sistemi mcYaralı 2 661 08-03-2019, Saat: 19:55
Son Yorum: mcYaralı
  İnceleme Sistemi Hatası alpery 0 475 28-08-2018, Saat: 19:51
Son Yorum: alpery
  FIREWATCH Diyalog Sistemi Nasıl Yapılır ? Keremay77 2 721 11-08-2018, Saat: 21:32
Son Yorum: ShaNexx

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.