ServerTravel ureal in kendi map değiştirme nodu. Sadece serverdan çağrılabilir ve PlayerController ı toplayarak onlarında ClientTravel yapmasını sağlar. Eğer multi için başka bir plugin kullanmıyorsan serverda başka map a geçmenin tek yolu bu. Başka yolu yok bağlantıları koparmadan. Kendisine UMap tan yani level blueprint ten çağırabilirsin.
 
Buda bana "run on server" tarafında sıkıntı olduğunu gösterir. Çünkü başta da söylediğim gibi sadece serverda çağırılabilir. Serverda sıkıntı olmadığını anlatmışsın. Dolayısı ile bir şekilde "run on server" fonksiyonun çalışmıyor olmalı.
 
Replication tabiri genel olarak Server dan Client a olan bilgi akışı için kullanılır. Diğer yön çok az olduğu için bazen Client tan Server a olan akış ta replication diye nitelendirilebiliyor. Yani kavram karışıklığı. Bu yüzden ilk mesajda özellikle belirttim "Sadece serverda çalıştırılabilir" diye. Bununda client larda tek yolu RunOnServer dır. 
Crash olayı Transition map olmadığından olabilir.
 
Transition Map tamamen boş bir map. UE yapısı gereği her an bir engine açık olmak zorunda. Eğer Seamless travel ile transition map kullanmazsan bir level kapanıp diğer level açılacak ve buda bir hard reset gibi olacaktır. Transition map bir aktarıcı gibi çalışır. Önceki level den bütün player lar transition map a aktarılır ve önceki level kapatılır. Kapanır kapanmaz yeni level açılır ve açılışı tamamlanınca transition level e alınmış playerlar yeni levele aktarılır. Seamless travel da buna denir.