Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Shader
#1

QLnnVG.png
ya kafama takıldı bu objenin un build halindeki shader kalitesi bu 
mMDDM2.png
build etiğimdeki kalite bu neden shaderler bukadar kötü render alıyor ?
Ara
Cevapla
#2
Merhabalar,

Post Procress, ışık türü, ışık türüne bağlı olarak Lightmapler ve Lightmap çözünürlükleri, reflectionlar, model ve texture kaliteleri, materialler ve son olarak Build aldığınız zaman production kalitesinde almanız çok önemli. Gördüğüm kadarıyla haritanızdaki ışık miktarı az gözüküyor. Sadece 5 adet build edilmemiş obje olduğundan çok etki edilecek bir alan olmamış veya dinamik ışık kullanıyor olabilirsiniz. Bunlar görselden belirlediklerim sorunlar eğer daha detaylı paylaşırsanız harita tasarımında bilgili, uzman kişiler daha çok yardımcı olabilir size.
Ara
Cevapla
#3
Landscape ve foliage kullanıyorsun sanırım, yerdeki gölgeler yetersiz lightmap çözünürlüğünden kaynaklanıyor. Eğer büyük çaplı dış mekan tasarlıyorsan ışık kaynaklarını Movable yapıp dinamik aydınlatma kullanman.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#4
(12-03-2019, Saat: 00:56)Ozzy Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhabalar,

Post Procress, ışık türü, ışık türüne bağlı olarak Lightmapler ve Lightmap çözünürlükleri, reflectionlar, model ve texture kaliteleri, materialler ve son olarak Build aldığınız zaman production kalitesinde almanız çok önemli. Gördüğüm kadarıyla haritanızdaki ışık miktarı az gözüküyor. Sadece 5 adet build edilmemiş obje olduğundan çok etki edilecek bir alan olmamış veya dinamik ışık kullanıyor olabilirsiniz. Bunlar görselden belirlediklerim sorunlar eğer daha detaylı paylaşırsanız harita tasarımında bilgili, uzman kişiler daha çok yardımcı olabilir size.

cevapladığınız için teşekkür ederim lightmap başlı başına sorun saten texture kalitelerini düşük objelerimin ama dediğiniz gibi production a alıp öyle build ettim ve başarılı bir sonuç verdi

(12-03-2019, Saat: 04:10)Jacky Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Landscape ve foliage kullanıyorsun sanırım, yerdeki gölgeler yetersiz lightmap çözünürlüğünden kaynaklanıyor. Eğer büyük çaplı dış mekan tasarlıyorsan ışık kaynaklarını Movable yapıp dinamik aydınlatma kullanman.

ışık kaynağını movable yaptım ve çok işime yaradı mapın yüzü gözü açıldı resmen yanıtladığınız için teşekkür ederim
Ara
Cevapla
 


Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.