Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Simulate Physics Mouse
#11
(07-05-2017, Saat: 02:02)ClimbDown Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(07-05-2017, Saat: 02:00)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Fakat ben yine variableyi int-int gibi şeylerle çıkarma işlemi yaparak hasar verdircem değilmi?
Çünkü durduk yere o dönen pervane hasar vermez bana çarpsa bile Big Grin
Hasarı neyle ölçüyorki kuvvete göremi mesela 100 kiloluk bir duvar gerçek hayatta üstüme düşse ölürüm oda onun gibi bir şeymi yapıyor anydamage derken. Bu anydamageyi bir araştırayım ben tam anlamadım ondan.

Hayır hocam int int şeklinde siz yapıyorsunuz  Big Grin Big Grin

Şu şekilde işliyor,

Siz bir aktöre hasar veriyorsunuz ve o aktördeki anydamage eventi çalışıyor,

Verdiğiniz damage miktarını vs. damage verirken belirliyorsunuz,herşey size bağlı

Ben baya şey yaptım ya bu sistemi artık birdahakine yaparız ben her yerde variable eksilterek yaptım bu işlemi.
10 tane ölme işlemi yaptım . Bomba ile ateş ile duvar ezmesi ile pervane ile mayın ile duman ile.... hepsinde değişkenden değer eksiltiyor. oyuncunun içersiindede bu değişken kontrol ediliyordu 0 sa öldü deniliyordu. Artık senin dediğin gibi yaparız birdahakine bana şuan sadece lazım olan şey klavyeyi nasıl deaktif ederim inputunu Big Grin
Ara
Cevapla
#12
(07-05-2017, Saat: 02:10)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(07-05-2017, Saat: 02:02)ClimbDown Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Hayır hocam int int şeklinde siz yapıyorsunuz  Big Grin Big Grin

Şu şekilde işliyor,

Siz bir aktöre hasar veriyorsunuz ve o aktördeki anydamage eventi çalışıyor,

Verdiğiniz damage miktarını vs. damage verirken belirliyorsunuz,herşey size bağlı

Ben baya şey yaptım ya bu sistemi artık birdahakine yaparız ben her yerde variable eksilterek yaptım bu işlemi.
10 tane ölme işlemi yaptım . Bomba ile ateş ile duvar ezmesi ile pervane ile mayın ile duman ile.... hepsinde değişkenden değer eksiltiyor. oyuncunun içersiindede bu değişken kontrol ediliyordu 0 sa öldü deniliyordu. Artık senin dediğin gibi yaparız birdahakine bana şuan sadece lazım olan şey klavyeyi nasıl deaktif ederim inputunu Big Grin
Hocam mouse inputları varya input x vs. gibi,

Onlar hariç her inputa şöyle bir şema eklemeniz lazım;


gq1zG0.pngMouse inputu hariç her input için bunu yapabilirsiniz.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Mouse ile Karakter Kontrol MR Studio 25 809 21-02-2021, Saat: 13:07
Son Yorum: MR Studio
  Physics Constraint leonscottkfm 2 160 03-11-2020, Saat: 18:57
Son Yorum: leonscottkfm
  Mouse ile, Obje Rotasyon, Hareket... alidali 2 923 24-12-2017, Saat: 19:45
Son Yorum: alidali
  Mouse ile bir karakteri secim tikladigimiz yere yurumesi Korsan 2 742 12-07-2017, Saat: 16:02
Son Yorum: cahitburak
  MOUSE INPUT Thunderbolt 1 772 26-02-2017, Saat: 14:30
Son Yorum: leonscottkfm
  Third Person ı mouse ile yürütme talisca90 2 844 23-11-2016, Saat: 19:29
Son Yorum: Syraption
  Set simulate physics leonscottkfm 6 1,380 16-10-2016, Saat: 23:56
Son Yorum: leonscottkfm
  Mouse X ile Obje Döndürme sergioramos19 6 1,768 10-09-2016, Saat: 10:15
Son Yorum: sergioramos19
  Physics replication tranduil09 10 2,356 26-04-2016, Saat: 17:51
Son Yorum: cahitburak
  Mouse cursor blueprint guvengunes 2 1,282 26-03-2016, Saat: 10:16
Son Yorum: guvengunes

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.