kamali711

Yeni üye
20 Haz 2018
46
-2
0
(71) Kırıkkale
Aklıma güzel bir fikir geldi. ama sinematiği nasıl yaparım bilmiyorum ve bunu matine ile bağlamam gerekli

şöyle açıklıyım: karakter yerde duran bir sandalye var. triggerbox a girdiğinde elini uzatıp sandalyeyi düzeltecek(bunu animasyonla yapmak isterdim ama nasıl yapacağımı bulamadım her kapı açmak istediğimde E tuşuna basacağım ve elini uzatarak animasyonla kapıyıittirecek veya sandalye yerdeyken  sandalyeyi kaldıracak bunu yapabilir miyiz?) konuya dönelim. Triggerbox a girince otomatik olarak sandalyeyi eliyle kaldıracak oyuncu istemesede ve daha sonra 2,3 tane matine aynı anda oynatılacak bu yapılabilir mi?(Eğer eliyle kaldıramıyorsa en azından sandalye bir anda değilde yavaş yavaş kalksın(sandalye düşme matinesi yaptım onun tersi gibi yavaş yavaş kalkacak))
 
kamali711' Alıntı:
Aklıma güzel bir fikir geldi. ama sinematiği nasıl yaparım bilmiyorum ve bunu matine ile bağlamam gerekli

şöyle açıklıyım: karakter yerde duran bir sandalye var. triggerbox a girdiğinde elini uzatıp sandalyeyi düzeltecek(bunu animasyonla yapmak isterdim ama nasıl yapacağımı bulamadım her kapı açmak istediğimde E tuşuna basacağım ve elini uzatarak animasyonla kapıyıittirecek veya sandalye yerdeyken  sandalyeyi kaldıracak bunu yapabilir miyiz?) konuya dönelim. Triggerbox a girince otomatik olarak sandalyeyi eliyle kaldıracak oyuncu istemesede ve daha sonra 2,3 tane matine aynı anda oynatılacak bu yapılabilir mi?(Eğer eliyle kaldıramıyorsa en azından sandalye bir anda değilde yavaş yavaş kalksın(sandalye düşme matinesi yaptım onun tersi gibi yavaş yavaş kalkacak))

Elini uzatıp sandalyeye uzatma işini animasyon veya dublaj olmadan yapamazsınız. Bu gibi animasyonları daha çok 3dmax, maya veya blender gibi programlarla yapıp import etmekte fayda var. Unreal'in içinde de basit bir animasyon sistemi var ve bunu karakterinizi anime etmekte kullanabiliyorsunuz. İsterseniz bir göz atın derim.