Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ACEMİ SORUSU Sketchfab telifleri ve Openworld hakkında ufak sorular
#1

1-Sketchfab CC Attribution  (Creative Commons Attribution) Ticari Kullanıma uygun mudur?

2- Openworld haritada performans sorunları yaşamamak için karakterin belirli bir Radius içinde dünyayı renderlemesini nasıl sağlarım veya performans acısından daha etkili bir yöntem var mı? Konu hakkında nasıl arama yapacağımı bilemiyorum o yüzden tutorial videosu veya konuyu internette nasıl araştıracağımı açıklarsanız sevinirim.
Ara
Cevapla
#2
Video 
1. sorun için emin olmamak ile birlikte ticari kullanıla bilir diye biliyorum

2.sorun için openworld bir oyunda LOD sistemi optimizasyon  açısından oldukça önemlidir ve kullandığın mesh deki edges arttıkca performans açısından sorun yaşarsın kendin yaparsan eğer çalışmasını planladığın sisteme göre objeni LOD larını yaparsan çok daha iyi performans alırsın 

tutorial olarak göz atarsan iyi olur 









Buda LOD ile alakalı 



Ara
Cevapla
#3
(15-03-2019, Saat: 21:12)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  1. sorun için emin olmamak ile birlikte ticari kullanıla bilir diye biliyorum

2.sorun için openworld bir oyunda LOD sistemi optimizasyon  açısından oldukça önemlidir ve kullandığın mesh deki edges arttıkca performans açısından sorun yaşarsın kendin yaparsan eğer çalışmasını planladığın sisteme göre objeni LOD larını yaparsan çok daha iyi performans alırsın 

tutorial olarak göz atarsan iyi olur 









Buda LOD ile alakalı 




Çok teşekkür ederim üzerinde çalışacağım iyi forumlar
Ara
Cevapla
#4
(14-03-2019, Saat: 23:49)fantasturk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  1-Sketchfab CC Attribution  (Creative Commons Attribution) Ticari Kullanıma uygun mudur?

2- Openworld haritada performans sorunları yaşamamak için karakterin belirli bir Radius içinde dünyayı renderlemesini nasıl sağlarım veya performans acısından daha etkili bir yöntem var mı? Konu hakkında nasıl arama yapacağımı bilemiyorum o yüzden tutorial videosu veya konuyu internette nasıl araştıracağımı açıklarsanız sevinirim.

1- Bu Unreal ile alakalı bir soru değil, google basit aramayla çözebileceğin bir problem. https://creativecommons.org/licenses/?lang=tr

2- Evet LoD ile yapılabilinir, ayrıca çevrimiçi oyunların performansı için kalıcı(persistent level) kaçınılarak bir haritayı farklı bölümlere ayırıp World Composition tekniğini kullanabilrisin
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  UV Map Hakkında Dissolid 4 122 26-02-2019, Saat: 23:33
Son Yorum: Dissolid
Sad [ACEMİ SORUSU] Material Kaplama Hakkında Dissolid 10 201 23-02-2019, Saat: 23:11
Son Yorum: Dissolid
  [ACEMİ SORUSU] İclone Character Creator trail lisansı hakkında lember 1 366 16-07-2018, Saat: 23:15
Son Yorum: alpery
  Tasarım Hakkında Çok Önemli soru XunDsX 4 460 16-06-2018, Saat: 16:08
Son Yorum: XunDsX
  import hakkında tankera488@gmail.com 2 432 01-03-2018, Saat: 17:41
Son Yorum: tankera488@gmail.com
  Unreal Engine 4 Hakkında Sorularım var Scream 9 4,497 15-09-2017, Saat: 10:00
Son Yorum: Tunahan
  Blueprint Penceresi Hakkında serhatwxe 2 621 09-11-2016, Saat: 13:12
Son Yorum: serhatwxe
  Karakter Animasyonu Döngüsü Hakkında serhatwxe 6 997 06-10-2016, Saat: 21:17
Son Yorum: serhatwxe
  Unreal enginen bedava verdiği ürünler hakkında Anthonystark 2 747 10-08-2016, Saat: 22:23
Son Yorum: Anthonystark
  Transparan Material Hakkında VahapZTL 4 677 22-07-2016, Saat: 12:25
Son Yorum: VahapZTL

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.