Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SpaceBourne
#11
(03-07-2018, Saat: 10:39)KralArsla10 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Mesel'i oynamıştım güzel bir hikayesi vardı ve oyun gerçekten hoşuma gitmişti. Bu oyun da göze hoş gözüküyor ufak tefek gözüme bir şeyler çarptı ama zaten beta demiştiniz pek söylemeye gerek yok sanırım, tebrik ederim ve başarılarınızın devamı dileğiyle. Yanlış anlamayın ama (Confusedamacım burada sadece bir oyuncu ve oyun yapmakla uğraşan biri olarak bir kaç noktaya değinmektir) bir şey kafama takıldı bu oyunda karakteri özgür bırakacağız demişsiniz bu biraz riskli değil mi yani çünkü gördüğüm kadarıyla biraz maliyeti yüksek gibi duruyor. Şu anda buna benzer bayağıda bir oyun var sayısına pek gerek yok sanırım. Demek istediğim bu oyuncuları sıkacaktır bir noktadan sonra yani mesela bir oyuncu satın aldı ve dedi ki ; abi ben bu oyunu aldım fakat online özellik yok ve ayın dünyanın etrafında dönmesi gibi sürekli aynı şeyler olmaya başladı Big Grin  eğer bir çözümünüz yoksa iade talebi istiyorum. Benimkisi sadece bir örnektir. Bu konuyla ilgili sizin bir çözümünüz veya alternatifiniz var mıdır? acaba sonuçta o kadar emek var illaki bunu da hesaba katmışsınızdır. Tekrar tebrik ederim umarım doğru kelimeleri kullanabilmişimdir yanlış anlaşılmasını da istemem Rolleyes .

Rica ederim gayet güzel anlatmışsın : )

Ama sistem düşündüğün gibi değil. Yani oyuncuyu uzaya bırakıp " özgürsünüz " demiyorum : ) Oyunda bir ana görev var, yani sürekli ilerlemeli oyun yapısı var. Ancak oyuncu bu görevleri takip ederken özgürce kararlar verebiliyor ve eğer ana görevi takip etmekten sıkılırsa ya da farklı şeyler tecrübe etmek isterse bunu da özgürce yapabiliyor. Elder Scrool yapısı gibi düşünebilirsin. Sürekli aynı şeyi tekrar tekrar yapmıyor yani.

Oyunu çoklu oyuncu destekli yapmak isterdim ama tek kişi öyle bir topa girmeye cesaret edemedim.
Ara
Cevapla
#12
Merhabalar! 
Öncelikle başarılar dilerim, projeniz inanılmaz başarılı duruyor, uçuş dinamikleri çok hoş gözüktü gözüme. Hatta o kadar ki bu mekanikler Star Fox Zero Wii U'nun milyon dolarlık mekaniklerinden daha iyi işliyor gibi duruyor.
Ciddiye alıp almamak sizi kararınız çünkü ben bu forumdaki muhtemelen en acemi kişiyim ama belirtmek istediğim şey şu ki görsellikte bir şey eksik gibi hissediyorum. Açıkçası neden olduğundan bile emin değilim ama görsellik bana mobil oyun gibi görünüyor. Tabii dediği gibi süreç hakkında veya sizin hedefleriniz hakkında bir bilgim yok, belki amacınız görsellik değildir, belki alpha'da olduğu için böyledir ve geliştirilecektir bilemiyorum. Ben sadece benim gözüme görüneni söylemek istedim (dedi 1.5 derece hipermetrop çocuk). Ama tekrar belirtmek isterim ki mekanikler çok güzel görünüyor, fazlasıyla. 
Sevgilerle.
Yarının korkusuyla bugünü nasıl yaşarsın?
Ara
Cevapla
#13
(07-07-2018, Saat: 11:43)theysfkaan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhabalar! 
Öncelikle başarılar dilerim, projeniz inanılmaz başarılı duruyor, uçuş dinamikleri çok hoş gözüktü gözüme. Hatta o kadar ki bu mekanikler Star Fox Zero Wii U'nun milyon dolarlık mekaniklerinden daha iyi işliyor gibi duruyor.
Ciddiye alıp almamak sizi kararınız çünkü ben bu forumdaki muhtemelen en acemi kişiyim ama belirtmek istediğim şey şu ki görsellikte bir şey eksik gibi hissediyorum. Açıkçası neden olduğundan bile emin değilim ama görsellik bana mobil oyun gibi görünüyor. Tabii dediği gibi süreç hakkında veya sizin hedefleriniz hakkında bir bilgim yok, belki amacınız görsellik değildir, belki alpha'da olduğu için böyledir ve geliştirilecektir bilemiyorum. Ben sadece benim gözüme görüneni söylemek istedim (dedi 1.5 derece hipermetrop çocuk). Ama tekrar belirtmek isterim ki mekanikler çok güzel görünüyor, fazlasıyla. 
Sevgilerle.

Yorumun için teşekkürler. Smile

Açıkçası grafik işi çok zor bir denge. Elimden geldiğince yüksek FPS verecek güzel mekanlar ayarlamaya çalıştım. Ama oyun biraz şekil aldıktan sonra çok basit bir PP effect bile FPS yi dibe çekebiliyor.

Amacım oyunda büyük savaşlar yaptırmak, 30 tane gemi bir karede savaştığı zaman yüksek grafiklerle çok ciddi sorunlar çıkarabiliyor. O yüzden bende ikilemde kaldım. Ya çok daha iyi modeller ve efektlerde 3 vs 3 savaşlar yapmak ya da biraz daha kısılmış grafik ayarları ile 15 vs 15 savaşlar yapmak gibi. Bende 2. sini seçtim. Ama belki ufak dokunuşlarla bir şeyler değiştirilebilir.
Gözüne çarpan bir şey varsa söyle lütfen. Yani "şu karedeki şu görsellik hoşuma gitmedi" gibi. Bir kere daha kontrol edeyim.
Ara
Cevapla
#14
Anlayışlılığınız içim teşekkürler. Verdiğiniz cevap çok mantıklı, anladığım kadarıyla birçok gezegen bulunan bir oyunda yüksek grafiklerle bir No Man's Sky faciası yaşayacağıma daha mütevazi grafiklerle 60 fps dengesini tutturayım demişsiniz. Şimdi düşününce de ne de iyi etmişsiniz. Ben de grafikten çok fps değerine önem veren birisi olarak size hak verdim, doğru olanı yapmışsınız. Tekrardan başarılar dilerim.
Hangi platformlara çıkacak oyun, PS veya Xbox kanadıyla ilgili planlarınız var mı? Yoksa PC'ye alacağım destek amaçlı ama yine de bence diğer platformları da düşünmelisiniz.
Yine başarılar dilerim, iyi günler Smile
Yarının korkusuyla bugünü nasıl yaşarsın?
Ara
Cevapla
#15
Şimdilik sadece PC de çıkacak, oyun çıktıktan sonraki tepkilere göre belki konsollara başvuru yaparım.
Ara
Cevapla
#16
ilk biz oynuycaz he ?  Shy Rolleyes Shy Cool Sick bu işaret güzel >>>  Sleepy
Ara
Cevapla
#17
(06-07-2018, Saat: 23:33)qukla Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(03-07-2018, Saat: 10:39)KralArsla10 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Mesel'i oynamıştım güzel bir hikayesi vardı ve oyun gerçekten hoşuma gitmişti. Bu oyun da göze hoş gözüküyor ufak tefek gözüme bir şeyler çarptı ama zaten beta demiştiniz pek söylemeye gerek yok sanırım, tebrik ederim ve başarılarınızın devamı dileğiyle. Yanlış anlamayın ama (Confusedamacım burada sadece bir oyuncu ve oyun yapmakla uğraşan biri olarak bir kaç noktaya değinmektir) bir şey kafama takıldı bu oyunda karakteri özgür bırakacağız demişsiniz bu biraz riskli değil mi yani çünkü gördüğüm kadarıyla biraz maliyeti yüksek gibi duruyor. Şu anda buna benzer bayağıda bir oyun var sayısına pek gerek yok sanırım. Demek istediğim bu oyuncuları sıkacaktır bir noktadan sonra yani mesela bir oyuncu satın aldı ve dedi ki ; abi ben bu oyunu aldım fakat online özellik yok ve ayın dünyanın etrafında dönmesi gibi sürekli aynı şeyler olmaya başladı Big Grin  eğer bir çözümünüz yoksa iade talebi istiyorum. Benimkisi sadece bir örnektir. Bu konuyla ilgili sizin bir çözümünüz veya alternatifiniz var mıdır? acaba sonuçta o kadar emek var illaki bunu da hesaba katmışsınızdır. Tekrar tebrik ederim umarım doğru kelimeleri kullanabilmişimdir yanlış anlaşılmasını da istemem Rolleyes .

Rica ederim gayet güzel anlatmışsın : )

Ama sistem düşündüğün gibi değil. Yani oyuncuyu uzaya bırakıp " özgürsünüz " demiyorum : ) Oyunda bir ana görev var, yani sürekli ilerlemeli oyun yapısı var. Ancak oyuncu bu görevleri takip ederken özgürce kararlar verebiliyor ve eğer ana görevi takip etmekten sıkılırsa ya da farklı şeyler tecrübe etmek isterse bunu da özgürce yapabiliyor. Elder Scrool yapısı gibi düşünebilirsin. Sürekli aynı şeyi tekrar tekrar yapmıyor yani.

Oyunu çoklu oyuncu destekli yapmak isterdim ama tek kişi öyle bir topa girmeye cesaret edemedim.
Beni aydınlattığınız için teşekkür ederim. Bence de online bayağı sıkıntı çıkarırdı size hatasıydı, takılmasıydı, güncellemesiydi, derken bir ton iş, oyun çıktığı gün çökme durumuyla bile karşı karşıya kalabilirdi Smile, zaten göze gayet güzel gözüküyor online olmaya pek ihtiyacı yok gibi ama belki ilerde imkanınız oldukça farklı şeyler de eklenebilir mesela belirli bir seviyede farklı bir mekanik yada yönetme (emir verme) yetkisi veya düşmanın yerini tespit ettikten sonra ufak bir haritada plan yapma. Bunlar gibi pek çok farklı şey eklenebilir illa pro olmasına gerek yok. Tabi burada en önemli etken oyuncunun ilgisini çekebilmekte, ondan sonra sizi biraz uğraştırır ama en azından oyuncuları kendinize çekebilirsiniz misal : abi diğer online olan oyunlara girip oynuyorum problemlerden dolayı küfür edecek yetkili yok Big Grin bu oyun online değil ama en azından sıkıntı yaşamıyorum. Gibi böyle sempatik yaklaşımlar bile bazen sizi mutlu edebilir Smile. Çıktığı gün oynamak dileğiyle de inşallah. Tekrardan tebrik ederim.
Ara
Cevapla
#18
Öncelikle elinize sağlık. Çok güzel ve emek verilmiş bir proje olmuş. Kısaca bir şey sormam gerekirse modeller, kaplamalar ve haritalar size mi ait ?
Başarılarınızın devamını dilerim.

Kolay gelsin.
3DS Max - Vray - Vred - Unreal Engine - Lumion - Photoshop - Corel Draw
Ara
Cevapla
 


Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.