Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
static mesh için materials element bölümü
#1
Merhaba iyi akşamlar,

unreal engine 4.14.0 sürümünü kullanıyorum, 3ds maxs 2016 programında çizdiğim bir modeli aktarırken problem yaşıyorum. Aslında amacım modelin bütün yüzeylerini unreal engine da ayrı ayrı kaplayabilmek, modeli 3ds max programında çiziyorum material id'lerini belirtiyorum  .fbx olarak export ettikten sonra unreal engine da açıyorum doğal olarak static mesh olarak geliyor fakat  materials bölümünde 3ds max de seçtiğim id'ler gelmiyor. Unreal engineda static meshleri yüzeylerini farklı materyallerle nasıl kaplayabilirim ?
Ara
Cevapla
#2
Objedeki her bir kısım için 3DS Max'da Material ID leri birbirinden farklı ataman lazım. Eğer yapamazsan aşağıda şöyle bir video var bakabilirsin.

https://youtu.be/0yZAQMMDR8A

Bu videoda nasıl yapıldığını anlatıyor. Bu videodaki adımları teker teker denersen farklı yüzlere farklı materyaller ekleyebilrisin.
Cevapla
#3
(17-12-2016, Saat: 20:37)Khubur Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Objedeki her bir kısım için 3DS Max'da Material ID leri birbirinden farklı ataman lazım. Eğer yapamazsan aşağıda şöyle bir video var bakabilirsin.

https://youtu.be/0yZAQMMDR8A

Bu videoda nasıl yapıldığını anlatıyor. Bu videodaki adımları teker teker denersen farklı yüzlere farklı materyaller ekleyebilrisin.

teşekkür ederim baya işime yaradı. Smile
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Static mesh üzerinde belli materyale foilage yapmak? ahmetkarkac 6 304 12-10-2021, Saat: 12:41
Son Yorum: nonlinear
  Palette Bölümü içmimar 2 558 11-04-2020, Saat: 16:36
Son Yorum: içmimar
  Static Meshin üstündeki karelerin Etkisi FxArch 9 1,217 08-10-2019, Saat: 15:02
Son Yorum: Mattias
  [ACEMİ SORUSU] Okul haritası yapımı için yardım. tavespark 2 1,383 04-03-2019, Saat: 22:14
Son Yorum: tavespark
  Skeletal Mesh Birleştirme mcYaralı 3 874 12-02-2019, Saat: 18:02
Son Yorum: mcYaralı
  [ACEMİ SORUSU] Tasarım İçin Program Tavsiyesi İstiyorum Türker 5 1,780 14-09-2018, Saat: 15:26
Son Yorum: Khubur
  Unreal Engine için obje geliştirme seçenekleri neler ? Etki 5 2,348 06-04-2017, Saat: 19:29
Son Yorum: Etki
Question Terrain için hızlı boyama yapılabilir mi? AlparslanGurlek 9 2,452 23-02-2017, Saat: 21:29
Son Yorum: AlparslanGurlek
  Mesh'ler bozuk gözüküyor elrohiremre 3 1,729 30-01-2017, Saat: 23:22
Son Yorum: Khubur
  KiteDemo ve Kalıcı Mesh Oluşturma Hakkında Yardım ! Burak0626 2 1,238 15-03-2016, Saat: 03:05
Son Yorum: Burak0626

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.