Akılsızım ki, dediğinizi denemek aklımın ucundan bile geçmedi. ::D Az önce baktım, benim projede öyle. Acaba GM ya da Playercontroller ile mi alakalı?

Bir şey fark ettim, attığınız projede servertravel in bağlı olduğu event replicate edilmemiş. Benim projede "run on owning client" olarak replicate edilmiş. Projede her iki oyuncu da -server, client- haritayı açıyor ama clientin bağlantısı 3-5 saniye sonra kopuyor. Alakası var mıdır? Ve GameInstance olarak, UE'nin kendi instancesini değil, Advanced Sessions Steam'in SteamGameInstace blueprintini kullanıyorum.
 
TR26SkyWalker26TR' Alıntı:
Akılsızım ki, dediğinizi denemek aklımın ucundan bile geçmedi. ::D Az önce baktım, benim projede öyle. Acaba GM ya da Playercontroller ile mi alakalı?

Bir şey fark ettim, attığınız projede servertravel in bağlı olduğu event replicate edilmemiş. Benim projede "run on owning client" olarak replicate edilmiş. Projede her iki oyuncu da -server, client- haritayı açıyor ama clientin bağlantısı 3-5 saniye sonra kopuyor. Alakası var mıdır? Ve GameInstance olarak, UE'nin kendi instancesini değil, Advanced Sessions Steam'in SteamGameInstace blueprintini kullanıyorum.

game modun içindeki player kontrollere dikkat et orada projenin kendi player kontrolleri var projenin sana sunduğu game modu kullan onun içinede kendi karakterini atarsın
 
GameMode, GameModeBase bir de benim oluşturduğum GameplayGM var. GameplayGM'i kullamayayım mı? Bu arada, Lobide sorunsuz çalışan GameMode ve Playercontrolleri oyun içinde de kullanmaya çalıştım, bu sefer karaker spawn olmadı.
GameplayGM'de GameplayPC var player controller olarak. Zaten onun olması gerekiyordu.
https://blueprintue.com/blueprint/6rfrfqry/

Seamless travel'i m*l gibi kapatmışım, ondan olabilir mi?

Seamless Travel'i açınca, girdiği gibi bağlantı koptu.
 
Hocam o projeye geçmem mümkün değil her şey allak bullak oldu. Orada widgetler başka yerde, bende başka yerde oluşturuluyor, playercontroller ler bambaşka. İyice çorba gibi oldu ve gerçekten bıktım artık. Tüm ağ hatası çeşitlerine bir sayı verdim ve ağ hatası Unreal Engine'de "Connection lost" olarak geçiyor. Bağlantı neden kopuyor hala anlamadım. Gamemode ve playercontroller'leri verdiğiniz projedekiyle değiştirdim yine atıyor. Artık gameinstance de mi sorun, projede mi, ayarlarda mı, anlamadım gitti.