Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Şu Blueprint'in mantığı nedir?
#1

Kılıç değiştirme animasyonu yaptım, genel olarak çalışsa da hatalar ile karşılaştım.
Benimle benzer yöntemleri kullanan yabancı bir video buldum. Adam nasıl yapıldığını iyi gösteriyordu, sorunları hallettim. Kılıç değiştirme animasyonu çok iyi bir şekilde çalıştı. 
Yalnız karakter blueprinti tamamen anlasam da bu anim blueprint'inde anlamadığım kısımlar var. 
Sağda kırmızıyla işaretlediğim yer "RightShoulder" riginden öncekilerin korunacağını söylüyor. Yani kılıç değiştirirken ayaklar Idle ise Idle, yürüme ve koşma ise yürüme ve koşma olarak kalacak. Bir nevi koşarken de kılıç değiştirebileceğiz.

Sorum şu; eğer dövüş (misal kılıç ile vurma) animasyonu yaparsam RightShoulder riginden öncekiler olan ayaklar gibi kısımlar da mı korunacak?
Bu ayakların idle olarak kalma olayının sadece KılıçDeğiştirme amacıyla olması için ne yapmam gerekiyor? Çünkü Rigi sabitleme işlemi yaparken "Kılıçdeğiştirme" animasyonuna özel bir şey yapmadım, bu animgraph bunu nasıl anlıyor?

GGn9ZN.jpg 

2. Sorum:
Entry - Blendspace ekranının olduğu, animasyonlarımızı sürükeyip bırak yaptığımız bölgeyi nasıl açacağım? 


yjd0G9.jpg
"Yapamayacağınızı düşündüğünüz şeyleri yapmaya çalışmalısınız." Eleanor Roosevelt
Ara
Cevapla
#2
(13-02-2020, Saat: 21:26)serhatwxe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Kılıç değiştirme animasyonu yaptım, genel olarak çalışsa da hatalar ile karşılaştım.
Benimle benzer yöntemleri kullanan yabancı bir video buldum. Adam nasıl yapıldığını iyi gösteriyordu, sorunları hallettim. Kılıç değiştirme animasyonu çok iyi bir şekilde çalıştı. 
Yalnız karakter blueprinti tamamen anlasam da bu anim blueprint'inde anlamadığım kısımlar var. 
Sağda kırmızıyla işaretlediğim yer "RightShoulder" riginden öncekilerin korunacağını söylüyor. Yani kılıç değiştirirken ayaklar Idle ise Idle, yürüme ve koşma ise yürüme ve koşma olarak kalacak. Bir nevi koşarken de kılıç değiştirebileceğiz.

Sorum şu; eğer dövüş (misal kılıç ile vurma) animasyonu yaparsam RightShoulder riginden öncekiler olan ayaklar gibi kısımlar da mı korunacak?
Bu ayakların idle olarak kalma olayının sadece KılıçDeğiştirme amacıyla olması için ne yapmam gerekiyor? Çünkü Rigi sabitleme işlemi yaparken "Kılıçdeğiştirme" animasyonuna özel bir şey yapmadım, bu animgraph bunu nasıl anlıyor?

GGn9ZN.jpg 

2. Sorum:
Entry - Blendspace ekranının olduğu, animasyonlarımızı sürükeyip bırak yaptığımız bölgeyi nasıl açacağım? 


yjd0G9.jpg

Öncelikle ikinci sorun: Animation Blueprint üzerinden blend space'i bulup açabilirsin. Koyduğun resimdeki yeşil renkli dosyaya çift tıkla açılır. Veya dosyanı content browserdan bulabilirsin.
Birinci soru ise: Animasyonları eklerken sabit kalması için ekstra bir işlem yapmazsanız animasyonlar normal olarak oynatılacaktır diye tahmin ediyorum. Ama daha önce böyle bir işlem yapmadım.

(14-02-2020, Saat: 18:33)ceri Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(13-02-2020, Saat: 21:26)serhatwxe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Kılıç değiştirme animasyonu yaptım, genel olarak çalışsa da hatalar ile karşılaştım.
Benimle benzer yöntemleri kullanan yabancı bir video buldum. Adam nasıl yapıldığını iyi gösteriyordu, sorunları hallettim. Kılıç değiştirme animasyonu çok iyi bir şekilde çalıştı. 
Yalnız karakter blueprinti tamamen anlasam da bu anim blueprint'inde anlamadığım kısımlar var. 
Sağda kırmızıyla işaretlediğim yer "RightShoulder" riginden öncekilerin korunacağını söylüyor. Yani kılıç değiştirirken ayaklar Idle ise Idle, yürüme ve koşma ise yürüme ve koşma olarak kalacak. Bir nevi koşarken de kılıç değiştirebileceğiz.

Sorum şu; eğer dövüş (misal kılıç ile vurma) animasyonu yaparsam RightShoulder riginden öncekiler olan ayaklar gibi kısımlar da mı korunacak?
Bu ayakların idle olarak kalma olayının sadece KılıçDeğiştirme amacıyla olması için ne yapmam gerekiyor? Çünkü Rigi sabitleme işlemi yaparken "Kılıçdeğiştirme" animasyonuna özel bir şey yapmadım, bu animgraph bunu nasıl anlıyor?

GGn9ZN.jpg 

2. Sorum:
Entry - Blendspace ekranının olduğu, animasyonlarımızı sürükeyip bırak yaptığımız bölgeyi nasıl açacağım? 


yjd0G9.jpg

Öncelikle ikinci sorun: Animation Blueprint üzerinden blend space'i bulup açabilirsin. Koyduğun resimdeki yeşil renkli dosyaya çift tıkla açılır. Veya dosyanı content browserdan bulabilirsin.
Birinci soru ise: Animasyonları eklerken sabit kalması için ekstra bir işlem yapmazsanız animasyonlar normal olarak oynatılacaktır diye tahmin ediyorum. Eğer silah değiştirme animasyonunu karakter blueprint üzerinden montage ile yaptıysanız onun da bir fotosunu atarsanız belki yardımcı olabilirim.
BoşluğunYerlileri
Ara
Cevapla
#3
(14-02-2020, Saat: 18:33)ceri Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Öncelikle ikinci sorun: Animation Blueprint üzerinden blend space'i bulup açabilirsin. Koyduğun resimdeki yeşil renkli dosyaya çift tıkla açılır. Veya dosyanı content browserdan bulabilirsin.
Birinci soru ise: Animasyonları eklerken sabit kalması için ekstra bir işlem yapmazsanız animasyonlar normal olarak oynatılacaktır diye tahmin ediyorum. Eğer silah değiştirme animasyonunu karakter blueprint üzerinden montage ile yaptıysanız onun da bir fotosunu atarsanız belki yardımcı olabilirim.

Yok abi olmuyor. Blendspace açınca olması gerektiği gibi bu açılıyor. Benim istediğim ekran bu değil.

GGn7aN.jpg

İstediğim şey bu:

VBpO4P.png


Ve yukarıdaki fotodaki ekrandan sağ tıklayıp new state machine ekleyip buna sağladıktan sonra şu ekrana ulaşmak: 

maxresdefault.jpg
"Yapamayacağınızı düşündüğünüz şeyleri yapmaya çalışmalısınız." Eleanor Roosevelt
Ara
Cevapla
#4
(15-02-2020, Saat: 14:09)serhatwxe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(14-02-2020, Saat: 18:33)ceri Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Öncelikle ikinci sorun: Animation Blueprint üzerinden blend space'i bulup açabilirsin. Koyduğun resimdeki yeşil renkli dosyaya çift tıkla açılır. Veya dosyanı content browserdan bulabilirsin.
Birinci soru ise: Animasyonları eklerken sabit kalması için ekstra bir işlem yapmazsanız animasyonlar normal olarak oynatılacaktır diye tahmin ediyorum. Eğer silah değiştirme animasyonunu karakter blueprint üzerinden montage ile yaptıysanız onun da bir fotosunu atarsanız belki yardımcı olabilirim.

Yok abi olmuyor. Blendspace açınca olması gerektiği gibi bu açılıyor. Benim istediğim ekran bu değil.

GGn7aN.jpg

İstediğim şey bu:

VBpO4P.png


Ve yukarıdaki fotodaki ekrandan sağ tıklayıp new state machine ekleyip buna sağladıktan sonra şu ekrana ulaşmak: 

maxresdefault.jpg
Sağ üstteki oklardan geçilmiyor mu? Sanırım sen state machine içine koyacağın şeyleri state machine açmadan koymuşsun.
BoşluğunYerlileri
Ara
Cevapla
#5
(15-02-2020, Saat: 14:23)ceri Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Sağ üstteki oklardan geçilmiyor mu? Sanırım sen state machine içine koyacağın şeyleri state machine açmadan koymuşsun.

Son iki foto bana ait değil hangi oklardan bahsediyorsun. Sağ üstteki Mesh ya da Blueprint kısımlarından istediğim yere geçilmiyor. 
Bu arada animasyon kısmında State machine ekliydi. Hatta state machine final animation pose'a bağlıydı. O olmadan yürüme animasyonu çalışmaz ekli olduğunu biliyorum.
"Yapamayacağınızı düşündüğünüz şeyleri yapmaya çalışmalısınız." Eleanor Roosevelt
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Photo Tek blueprint içinde farklı collision ayarları oluşturmak. ceri 3 61 31-01-2020, Saat: 21:12
Son Yorum: nonlinear
  Grafik ayarları menüsü ve blueprint Gkusatan 2 291 29-07-2019, Saat: 11:38
Son Yorum: Gkusatan
  [ACEMİ SORUSU] Widget Blueprint Portrait Scale Sorunu VahapZTL 5 523 10-02-2019, Saat: 20:21
Son Yorum: VahapZTL
  [ACEMİ SORUSU] Character blueprint deki değişkene erişme KaganAkpinar 2 330 27-01-2019, Saat: 19:33
Son Yorum: Ozzy
  blueprint sorunu ahtek07 5 848 18-09-2018, Saat: 15:25
Son Yorum: talisca90
  Widget Blueprint'e video nasıl eklenir? EnesTalha 2 587 02-08-2018, Saat: 16:48
Son Yorum: EnesTalha
  Parkur BluePrint için mantık aramak vatoz419 1 718 08-04-2018, Saat: 19:29
Son Yorum: Khubur
Lightbulb [Blueprint] Gameplay Tavsiyesi The Darkness 2 666 03-03-2018, Saat: 15:30
Son Yorum: The Darkness
  Blueprint nativize sorunu. chn 7 1,012 21-01-2018, Saat: 23:15
Son Yorum: Ozzy
  Unreal Engine 4 Dersleri | Blueprint Dersi - 1 | Phyrexian 9 26,344 24-12-2017, Saat: 20:59
Son Yorum: alidali

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.