Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 4/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Şuan ne üzerine çalışıyorsunuz?
#1
Merhabalar.

Kendi çalıştığım fakat görsel yayınlamanın pek mümkün olmadığı projem hakkında bilgi verecek bir konu açacakken daha genel, anlık olarak neler yaptığınızı paylaşabileceğiniz bir konunun daha iyi olabileceğini düşündüm.


Geçen yıl kafamda parlayan, sınav o bu derken 3 ay önce gerçek anlamda üzerine çalışmaya başladığım survival adventure bir projem var. Envanter sistemi, crafting, survival sistemleri, karakter, animasyon modları, aim offset, save load gibi pek çok olayı tamamlayıp ana sistemi kurduktan sonra, iki gün önce içeriği oluşturmaya başladım. Okyanus pluginini kullanıyorum, bunun dışında bir harita yapıp heightmap aldım ve oyuna aktardım. Oyun içinden de bir görüntü.


kE1kD7.png

Evet, benimki bu. Sizden de bekleriz.
Ara
Cevapla
#2
Gayet güzel olmuş, başarılarının devamını dilerim.
...
Ara
Cevapla
#3
Ben de 3 ay önce TEOG olayım bitince oyuna başlama fikri aklıma gelmişti. Ancak okul bitince yazlığa gelmek zorunda kaldım ve interneti yazlığa taşıyamayan üçkağıtçı telekom sağolsun projemde ilerleme kaydedemedim. Önceden indirdiğim tutorial'ların da basit olduğunu farkettim ve kaliteli bir sistem kurmak istediğim için hiçbir şey yapamadım. Ama internet olunca ilk olarak GalaxyMan2015'in 4.12.5 sürümüne uyarladığı Nvidia GameWorks teknolojilerini oyun motoruna ekleyip ilk önce envanterli silah sistemi, sonra kaliteli bir tırmanma sistemi ekleyip güzel bir şekilde karakter modelleyeceğim. Sonra da WaveWorks ve basit çalılıklar kullanarak küçük bir map yapıp o map üzerinde testlerimi başlatacağım ve güzel sistemler eklemeye çalışacağım. Allah hepimize kolaylık versin.
Ara
Cevapla
#4
(16-08-2016, Saat: 21:25)furkanxdgs4 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Ben de 3 ay önce TEOG olayım bitince oyuna başlama fikri aklıma gelmişti. Ancak okul bitince yazlığa gelmek zorunda kaldım ve interneti yazlığa taşıyamayan üçkağıtçı telekom sağolsun projemde ilerleme kaydedemedim. Önceden indirdiğim tutorial'ların da basit olduğunu farkettim ve kaliteli bir sistem kurmak istediğim için hiçbir şey yapamadım. Ama internet olunca ilk olarak GalaxyMan2015'in 4.12.5 sürümüne uyarladığı Nvidia GameWorks teknolojilerini oyun motoruna ekleyip ilk önce envanterli silah sistemi, sonra kaliteli bir tırmanma sistemi ekleyip güzel bir şekilde karakter modelleyeceğim. Sonra da WaveWorks ve basit çalılıklar kullanarak küçük bir map yapıp o map üzerinde testlerimi başlatacağım ve güzel sistemler eklemeye çalışacağım. Allah hepimize kolaylık versin.

Amin Cümlemize  Big Grin
Ara
Cevapla
#5
B8ZdNM.png

Sonunda istediğime baya yakın bir çimen elde etmeyi başardım. Çimenlerin texturelarını düzenleyip daha şirin hale getirdiğimde ve biraz da kalınlaştırdığımda tam olarak oyuna uygun bir hale gelmiş olacak. Ağaç için de benzer şeyler uygulayacağım için şimdilik her şeyin gayet yolunda gittiğini söyleyebilirim.

Önerileriniz varsa da beklerim tabi. Smile
Ara
Cevapla
#6
(20-08-2016, Saat: 17:20)Tanhu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  B8ZdNM.png

Sonunda istediğime baya yakın bir çimen elde etmeyi başardım. Çimenlerin texturelarını düzenleyip daha şirin hale getirdiğimde ve biraz da kalınlaştırdığımda tam olarak oyuna uygun bir hale gelmiş olacak. Ağaç için de benzer şeyler uygulayacağım için şimdilik her şeyin gayet yolunda gittiğini söyleyebilirim.

Önerileriniz varsa da beklerim tabi.  Smile

Çimen konusunda GTA 5'i değil, Uncharted 4'ü örnek almalısınız. İnternetten 4K Uncharted 4 yazarsanız resimlerden birinde bir dağ var. Oradaki otlar tamamen gerçekçi ve o otlar çok canlı. GTA5'dekiler çok ölü gibi. Ben GTA 5 oynadığım için söylüyorum. Bir de Nvidia teknolojilerden VXGI gibilerini düşünebilirsiniz.
Ara
Cevapla
#7
13507202_1739310606312176_51491893315523...e=5850B89E
14079990_1759696054273631_49323362764451...e=58514F2B

Korku oyunu projem için yaptığım modelleme ve kaplama çalışmalarım. Mutfak fotoğrafı ilk denemelerimden, aşağıdaki sokak bugünkü denemem ama optimizasyon sıkıntısı var biraz onu geliştirmem lazım. Benim çalışmalarımda bunlar ama 2 kişi çalıştığımız için yavaş ilerliyoruz maalesef Sad
Cevapla
#8
(16-08-2016, Saat: 13:55)Tanhu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhabalar.

Kendi çalıştığım fakat görsel yayınlamanın pek mümkün olmadığı projem hakkında bilgi verecek bir konu açacakken daha genel, anlık olarak neler yaptığınızı paylaşabileceğiniz bir konunun daha iyi olabileceğini düşündüm.


Geçen yıl kafamda parlayan, sınav o bu derken 3 ay önce gerçek anlamda üzerine çalışmaya başladığım survival adventure bir projem var. Envanter sistemi, crafting, survival sistemleri, karakter, animasyon modları, aim offset, save load gibi pek çok olayı tamamlayıp ana sistemi kurduktan sonra, iki gün önce içeriği oluşturmaya başladım. Okyanus pluginini kullanıyorum, bunun dışında bir harita yapıp heightmap aldım ve oyuna aktardım. Oyun içinden de bir görüntü.


kE1kD7.png

Evet, benimki bu. Sizden de bekleriz.

Merhaba.Eğer oyunu yapacak olursanız bir örneğini atabilir misiniz?Şu an sanırım tek çalışıyorsunuz.Test edebilirim.Bugları bulurum ve çözmene yardım ederim.Şimdiden teşekkürler.
Ara
Cevapla
#9
Oyunu yapıyorum fakat paylaşmam şimdilik mümkün değil. Henüz sadece sistemsel olarak bir şeyler var ve bu yüzden biraz daha ilerlemeden ölü internetimle update yapmam pek olası durmuyor. Oyun dosya boyutu şuan 2gb civarı, temizlenmesi gibi ek ilerlemelerden sonra olabilir. Ben tesekkur ederim.
Ara
Cevapla
#10
Gerçekçi grafiklerde yarışma imkanı zor olduğundan stilize grafiklerle devam ediyorum. Şuan tamamen temizce halletmekten ziyade nasıl göründüğü üzerine test yapıyorum, yoksa yaprak textureları, karartılı alanlar filan değişecek. Bir de okyanusta bir yansıma problemi var sebebini anlayamadığım.


Mkp4Zk.png

Düşünceleriniz neler?
Ara
Cevapla
 


Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.