Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tamamlanmamış sınıf türüne işaretçiye izin verilmiyor.
#1

Bir sınıfta oluşturduğum işaretçiye başka bir sınıftan değer ataması yapıyorum. İşaretçiyi oluşturduğum sınıf içerisinde değişkenle ilgili herhangi bir yapıya ulaşım sağlayamıyorum(mesela 'obje->' bunu yazdığımda değişkenle ilgili kullanabileceğim fonksiyonların gösterilmesi lazım, ama olmuyor). Mesela projeyi derlerken sorunsuz çalışıyor hata yok, ama kod ekranındayken sürekli olarak başlıktaki hatayı veriyor.

https://i.hizliresim.com/zGvzoO.png
Ara
Cevapla
#2
Derleme hatası almıyorsanız ekrandaki hatanın sebebi Visual Studio Intellisense'in yavaş kalması yada yeterli önbellek oluşturamamasından kaynaklanmaktadır. Aşağıdaki bağlantıda Intellisense için bir yapılandırma bulunmakta fakat bu da yeterli gelmeyecektir.

https://docs.unrealengine.com/en-us/Prog...tudioSetup

Bunun yerine Visual Asist X gibi üçüncü parti bir eklenti kullanabilirsiniz. Malesef UE4 kaynak kodu çok büyük olduğundan bu problemi yaşıyorsunuz. Ben bu şekilde kullanıyorum.
Cevapla
#3
-> (arrow operator) bir işaretçiyi de-referans etmek için vardır.

Eğer yarattığınız nesne bir pointer değilse, .(dot operator) ile erişebilirsiniz. 

Barrel.GetSocket... gibi.
Cevapla
#4
Ekstra olarak: Bu data memberi header file üzerinde doğru şekilde tanımladığından emin olun
Cevapla
#5
(25-05-2019, Saat: 19:55)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Derleme hatası almıyorsanız ekrandaki hatanın sebebi Visual Studio Intellisense'in yavaş kalması yada yeterli önbellek oluşturamamasından kaynaklanmaktadır. Aşağıdaki bağlantıda Intellisense için bir yapılandırma bulunmakta fakat bu da yeterli gelmeyecektir.

https://docs.unrealengine.com/en-us/Prog...tudioSetup

Bunun yerine Visual Asist X gibi üçüncü parti bir eklenti kullanabilirsiniz. Malesef UE4 kaynak kodu çok büyük olduğundan bu problemi yaşıyorsunuz. Ben bu şekilde kullanıyorum.

Teşekkür ederim öneriniz için.

(25-05-2019, Saat: 20:13)Khubur Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  -> (arrow operator) bir işaretçiyi de-referans etmek için vardır.

Eğer yarattığınız nesne bir pointer değilse, .(dot operator) ile erişebilirsiniz. 

Barrel.GetSocket... gibi.

Teşekkür ediyorum önerin için
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Exclamation Sınıf oluşturamıyorum ZeroByte 2 1,204 18-02-2018, Saat: 14:05
Son Yorum: ZeroByte

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.