ihsanx

Yeni üye
15 Ocak 2019
3
0
0
(46) Kahramanmaraş
Merhabalar Unreal Engine 4 blueprint programlama ile mobil platform için bir Third Person Shooter oyun geliştirmekteyiz. Sabit 3. Görüş kamerası ile Oyunda Karakterimiz kontrol ederken Meshlerin arkasından kısmen görünmesini istiyoruz aşağıdaki görselde olduğu gibi. Karakter meshlerin arkasından geçerken mesh'in bir kısmının diğer tarafı göreceğimiz şekilde şefaflaşması için nasıl bir yol izlemeliyiz? Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.

YQGR5j.jpg
 
ahtek07' Alıntı:
bu tutorial işine yaraya bilir 

Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.

Çok teşekkür ederim. Yol gösterdi. Ancak 4.21.2 versiyonu ile yapıyorum ilgili arkadaş 4.17 ile yapmış programlamayı bende mesh geri eski materyaline dönmüyor.
 
ihsanx' Alıntı:
ahtek07' Alıntı:
bu tutorial işine yaraya bilir 

Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.

Çok teşekkür ederim. Yol gösterdi. Ancak 4.21.2 versiyonu ile yapıyorum ilgili arkadaş 4.17 ile yapmış programlamayı bende mesh geri eski materyaline dönmüyor.

aslında temel mantık aynı video toplam 8 bölümden oluşuyo saten birkaç bugu var az bende araştırdım bugları fixliyo diğer bölümlerde istersen bir bak 
<Liste>
 
ahtek07' Alıntı:
ihsanx' Alıntı:
Çok teşekkür ederim. Yol gösterdi. Ancak 4.21.2 versiyonu ile yapıyorum ilgili arkadaş 4.17 ile yapmış programlamayı bende mesh geri eski materyaline dönmüyor.

aslında temel mantık aynı video toplam 8 bölümden oluşuyo saten birkaç bugu var az bende araştırdım bugları fixliyo diğer bölümlerde istersen bir bak 
<Liste>

evet daha sonra araştırdım fixlemiş bugları en sonunda problem kalmıyor. iş göreceği düşüncesindeyim. teşekkür ederim yardımın için.