Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tick Time'ın Sistemi Sömürmesini Nasıl Engellerim? Optimizasyon
#1
Bir haritaya AIController tarafından kontrol edilen 300 tane pawn spawn ediyorum ve component olarak sadece SkeletalMesh ve VehicleMovement var. Alttaki SS ise durumu açıklıyor olmalı.
1sEWBv.png
Harita içindeki bütün nesnelerde "Start with tick enable" ayarı kapalı. 

https://www.unrealengine.com/marketplace...in/reviews
Bunun dışında net bir çözüm bulamadım. Herhangi bir çözüm önerisi olan var mı?
Ayrıca bu yüksek Tick kullanıma araçların neden olduğu açık ancak tam olarak hangi işlemin buna neden olduğunu nasıl bulurum, bulabilir miyim?
Ara
Cevapla
#2
Eğer hiç birisinde tick gerçekten kullanılmıyorsa yapılabilecek çok bir şey kalmıyor. Aklıma sadece BP ise C++ kullanmak geliyor. Bunun haricinde eğer bu değerleri debug built te aldıysan shipping builtte daha verimli bir oyun elde edeceksin zaten. Collisionları kapatmak ta işe yarayabilir.
Ara
Cevapla
#3
Buradaki gözüken Tick time içerisinde birçok şey olabilir. Bunlar senin özel olarak yazmadığın ancak unreal'in hesapladığı fizik, movement vb. kodlar olabilir. Detaylı debug için session frontend profiler kullanmalısın. Bu sayede hangi kodların ne kadar sürede çalıştığını rahatlıkla görüp analiz edebilirsin.


https://docs.unrealengine.com/en-US/Shar...index.html

https://docs.unrealengine.com/en-US/Test...index.html

https://youtu.be/hcxetY8g_fs?t=1303
Ara
Cevapla
#4
Evet physics kullanıyormuş bu kadar çok. Sanırım benim buna yapabileceğim hiçbir şey yok. Konuda linkini attığım plugin de buna etki etmez diye tahmin ediyorum.
wKBw4Q.png
ILw6XM.png
Cevaplarınız için teşekkürler.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bir ActorBP nasıl saydam görünür yapılabilir? mrtcnaslnts 2 85 25-03-2024, Saat: 17:41
Son Yorum: mrtcnaslnts
  Oyunum için nasıl rastgele map seçici yapabilirim? HorizonNK 5 176 11-02-2024, Saat: 09:45
Son Yorum: leonscottkfm
  Envanter nasıl yapabilirim? horizonnkks 1 135 04-12-2023, Saat: 20:18
Son Yorum: serhatwxe
  Save sistemi hk. mrtcnaslnts 5 232 13-11-2023, Saat: 15:12
Son Yorum: mrtcnaslnts
  Şarjör Sistemi leonscottkfm 3 225 18-10-2023, Saat: 18:12
Son Yorum: nonlinear
  coin ile market sistemi tyksodeveloper 0 98 29-08-2023, Saat: 14:08
Son Yorum: tyksodeveloper
  Çözüldü - Struct işlemini RPC nasıl edebilirim? serhatwxe 0 112 16-08-2023, Saat: 22:38
Son Yorum: serhatwxe
  Widget açılıp kapandığında SLİDER Thumb pozisyonunu nasıl kaydederim? ? berkayTaskin99 2 156 15-08-2023, Saat: 15:39
Son Yorum: berkayTaskin99
  [ACEMİ SORUSU] Tüm binalarla etkileşime nasıl geçilir ? berkayTaskin99 4 194 12-08-2023, Saat: 22:44
Son Yorum: serhatwxe
Question [ACEMİ SORUSU] blueprintde nasıl kod eklerim tyksodeveloper 2 176 31-07-2023, Saat: 11:31
Son Yorum: tyksodeveloper

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.