Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tick Time'ın Sistemi Sömürmesini Nasıl Engellerim? Optimizasyon
#1
Bir haritaya AIController tarafından kontrol edilen 300 tane pawn spawn ediyorum ve component olarak sadece SkeletalMesh ve VehicleMovement var. Alttaki SS ise durumu açıklıyor olmalı.
1sEWBv.png
Harita içindeki bütün nesnelerde "Start with tick enable" ayarı kapalı. 

https://www.unrealengine.com/marketplace...in/reviews
Bunun dışında net bir çözüm bulamadım. Herhangi bir çözüm önerisi olan var mı?
Ayrıca bu yüksek Tick kullanıma araçların neden olduğu açık ancak tam olarak hangi işlemin buna neden olduğunu nasıl bulurum, bulabilir miyim?
Ara
Cevapla
#2
Eğer hiç birisinde tick gerçekten kullanılmıyorsa yapılabilecek çok bir şey kalmıyor. Aklıma sadece BP ise C++ kullanmak geliyor. Bunun haricinde eğer bu değerleri debug built te aldıysan shipping builtte daha verimli bir oyun elde edeceksin zaten. Collisionları kapatmak ta işe yarayabilir.
Ara
Cevapla
#3
Buradaki gözüken Tick time içerisinde birçok şey olabilir. Bunlar senin özel olarak yazmadığın ancak unreal'in hesapladığı fizik, movement vb. kodlar olabilir. Detaylı debug için session frontend profiler kullanmalısın. Bu sayede hangi kodların ne kadar sürede çalıştığını rahatlıkla görüp analiz edebilirsin.


https://docs.unrealengine.com/en-US/Shar...index.html

https://docs.unrealengine.com/en-US/Test...index.html

https://youtu.be/hcxetY8g_fs?t=1303
Ara
Cevapla
#4
Evet physics kullanıyormuş bu kadar çok. Sanırım benim buna yapabileceğim hiçbir şey yok. Konuda linkini attığım plugin de buna etki etmez diye tahmin ediyorum.
wKBw4Q.png
ILw6XM.png
Cevaplarınız için teşekkürler.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Envanter Sistemi Structure Hakkında Yardım vatoz419 2 166 03-01-2021, Saat: 22:53
Son Yorum: vatoz419
  Sürekli Git Gel Yapan Bir Küp Nasıl Yapabilirim? emin2045 3 112 16-11-2020, Saat: 19:39
Son Yorum: emin2045
  Attack ve Defense Sistemi Hakkında mrtcnaslnts 6 154 04-10-2020, Saat: 18:25
Son Yorum: mrtcnaslnts
  Enventer Sistemi İçin Tavsiye omer.hatay 3 148 18-09-2020, Saat: 21:55
Son Yorum: erginegider
  Ekranın yarısını nasıl pasif edebilirim? serhatwxe 2 136 04-09-2020, Saat: 13:56
Son Yorum: serhatwxe
  NavMeshBounds Trigger ı Nasıl Görür omer.hatay 1 129 23-08-2020, Saat: 19:24
Son Yorum: erginegider
  [ACEMİ SORUSU] Bir Child Actor'ü Class Default'u Değiştirerek Nasıl Oluştururum. omer.hatay 2 164 21-07-2020, Saat: 16:34
Son Yorum: omer.hatay
  Not Sistemi leonscottkfm 1 185 24-05-2020, Saat: 00:33
Son Yorum: muhammedsgrl
  Mıknatıs Sistemi Hatası kinglord34 2 381 06-03-2020, Saat: 19:13
Son Yorum: kinglord34
  Klonlar ve kombat sistemi ceri 6 540 01-03-2020, Saat: 15:30
Son Yorum: ceri

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.