Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trigger
#1

Merhabalar, playerimin buyuk bir trigger alanına gırdıgınde cıkana kadar bir event gerceklestırmesını ıstıyorum fakat on actor begin overlap sadece tetıklendıgı anda event i tetikliyor. aslında yapmak ıstedıgım şey özetle;
bir alanda yagmur yagmasını ıstıyorum. Alana sadece trigger baslangıcında gırdıgınde degıl de alanın ortasından gırdıgımde de aynı eventı gerceklestırmesını ıstıyorum. Bunu nasıl yapabilirim ?
Ara
Cevapla
#2
(09-02-2018, Saat: 09:02)mervetek Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhabalar, playerimin buyuk bir trigger alanına gırdıgınde cıkana kadar bir event gerceklestırmesını ıstıyorum fakat on actor begin overlap sadece tetıklendıgı anda event i tetikliyor. aslında yapmak ıstedıgım şey özetle;
bir alanda yagmur yagmasını ıstıyorum. Alana sadece trigger baslangıcında gırdıgınde degıl de alanın ortasından gırdıgımde de aynı eventı gerceklestırmesını ıstıyorum. Bunu nasıl yapabilirim ?

Merhaba, bu örneğin senin için faydalı olacağını düşünüyorum. Oyuncu ateşin içine girdiğinde canı düşmeye başlıyor. Ateşten çıktığında canı artık düşmüyor. Sen bunu yağmur olarak düşünebilirsin. Kullanılan fonksiyonun adı "Timers" internetten araştırarak başka eğiticilere de ulaşabilirsin. Youtube kanalımda blueprint dersleri hazırlıyorum eğer ilgini çekerse takip edebilirsin. 
Kanalım : https://www.youtube.com/channel/UCmiEx4K...V6cmQ1oWpA

Örnek adresi : https://docs.unrealengine.com/latest/INT...lueprints/
Unreal engine videoları çekiyorum. Kanalım : https://www.youtube.com/channel/UCmiEx4K...V6cmQ1oWpA
Ara
Cevapla
#3
evet tesekkur ederım aradıgıma benzer bır sey. Bir sorum daha olacak runtime de olusturugum triggerlarıma event eklemek için nasıl bir yol izlemeliyim.( spawn actor ıle olusturdum)
Ara
Cevapla
#4
(09-02-2018, Saat: 12:02)mervetek Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  evet tesekkur ederım aradıgıma benzer bır sey. Bir sorum daha olacak runtime de olusturugum triggerlarıma event eklemek için nasıl bir yol izlemeliyim.( spawn actor ıle olusturdum)

Anladığım kadarıyla bir Trigger'a bastığınız zaman başka bir Trigger'ın spawn olmasını ve overlap edilmesini istiyorsunuz.

Bir örnek hazırladım doğru şekilde ilerlemişsiniz Spawn Actor ile bir trigger box spawn etmelisiniz. Spawn Actor output kısmında bulunan Return Value ile Assign On Actor Begin Overlap düğümünü kullanmalısınız.

QVv5zr.png



Not: Target Point ile hangi location, rotation ve scale değerinde istediğimi belirttim.
Ara
Cevapla
 


Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.