mervetek

Yeni üye
19 Ocak 2018
32
4
0
(6) Ankara
Merhabalar, playerimin buyuk bir trigger alanına gırdıgınde cıkana kadar bir event gerceklestırmesını ıstıyorum fakat on actor begin overlap sadece tetıklendıgı anda event i tetikliyor. aslında yapmak ıstedıgım şey özetle;
bir alanda yagmur yagmasını ıstıyorum. Alana sadece trigger baslangıcında gırdıgınde degıl de alanın ortasından gırdıgımde de aynı eventı gerceklestırmesını ıstıyorum. Bunu nasıl yapabilirim ?
 
mervetek' Alıntı:
Merhabalar, playerimin buyuk bir trigger alanına gırdıgınde cıkana kadar bir event gerceklestırmesını ıstıyorum fakat on actor begin overlap sadece tetıklendıgı anda event i tetikliyor. aslında yapmak ıstedıgım şey özetle;
bir alanda yagmur yagmasını ıstıyorum. Alana sadece trigger baslangıcında gırdıgınde degıl de alanın ortasından gırdıgımde de aynı eventı gerceklestırmesını ıstıyorum. Bunu nasıl yapabilirim ?

Merhaba, bu örneğin senin için faydalı olacağını düşünüyorum. Oyuncu ateşin içine girdiğinde canı düşmeye başlıyor. Ateşten çıktığında canı artık düşmüyor. Sen bunu yağmur olarak düşünebilirsin. Kullanılan fonksiyonun adı "Timers" internetten araştırarak başka eğiticilere de ulaşabilirsin. Youtube kanalımda blueprint dersleri hazırlıyorum eğer ilgini çekerse takip edebilirsin. 
Kanalım : https://www.youtube.com/channel/UCmiEx4KU-HYr1V6cmQ1oWpA

Örnek adresi : https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Gameplay/HowTo/UseTimers/Blueprints/
 
evet tesekkur ederım aradıgıma benzer bır sey. Bir sorum daha olacak runtime de olusturugum triggerlarıma event eklemek için nasıl bir yol izlemeliyim.( spawn actor ıle olusturdum)
 
mervetek' Alıntı:
evet tesekkur ederım aradıgıma benzer bır sey. Bir sorum daha olacak runtime de olusturugum triggerlarıma event eklemek için nasıl bir yol izlemeliyim.( spawn actor ıle olusturdum)

Anladığım kadarıyla bir Trigger'a bastığınız zaman başka bir Trigger'ın spawn olmasını ve overlap edilmesini istiyorsunuz.

Bir örnek hazırladım doğru şekilde ilerlemişsiniz Spawn Actor ile bir trigger box spawn etmelisiniz. Spawn Actor output kısmında bulunan Return Value ile Assign On Actor Begin Overlap düğümünü kullanmalısınız.

QVv5zr.png




Not: Target Point ile hangi location, rotation ve scale değerinde istediğimi belirttim.