kinglord34

Üye
7 Ocak 2017
177
11
18
Belirtilmemiş
Merhabalar,
bir adet trigger eventim var, oyundaki clientlerden biri bu trigger evente girince 3 clientte triggera girilmiş sayılıyor.Yani kısaca trigger actor replicate çalışıyor ben replicate çalışmasını istemiyorum.Nasıl bir yol izlemem gerekir?
 
Sen şimdi "Crystal Anim Server" event'inin sadece giren oyuncuda mı çalışmasını istiyorsun?

Eğer evet ise bu event'i anladığım kadarı ile "Run on Server" olarak ayarlamışsın veya "Run owning client". Öncelikle hiçbir şey ayarlama ve öyle dene. Replicate eden şey trigger değil. Senin yazdığın event. Çünkü event replicate seçeneği ile seçili(Yani RunOnServer veya RunOwningClient).

Eğer hayır ise oyuncu bu event'e girdiğinde kimlerin bu event'i görmesini istiyorsun.

Resimden anladığım kadarı ile yorumladım. "Crystal Anim Server" event'inin olduğu kısmın ekran görüntüsünü de atabilir misin eğer verdiğim birinci cevaptakiler işe yaramaz ise.
 
NooXRii' Alıntı:
Sen şimdi "Crystal Anim Server" event'inin sadece giren oyuncuda mı çalışmasını istiyorsun?

Eğer evet ise bu event'i anladığım kadarı ile "Run on Server" olarak ayarlamışsın veya "Run owning client". Öncelikle hiçbir şey ayarlama ve öyle dene. Replicate eden şey trigger değil. Senin yazdığın event. Çünkü event replicate seçeneği ile seçili(Yani RunOnServer veya RunOwningClient).

Eğer hayır ise oyuncu bu event'e girdiğinde kimlerin bu event'i görmesini istiyorsun.

Resimden anladığım kadarı ile yorumladım. "Crystal Anim Server" event'inin olduğu kısmın ekran görüntüsünü de atabilir misin eğer verdiğim birinci cevaptakiler işe yaramaz ise.


crystal anim server isimli eventte sorun yok o istediğim şekilde çalışıyor.
Benim sorunum, Create widget.
Create widget sadece triggerin içine giren kişide çıksın istiyorum fakat triggerin içine bir kişi girince herkeste o widget çıkıyor.
 
Tamam anladım. (Biraz bilgili olduğunu düşünerek anlatıyorum.)

Şimdi öncelikle karakterinin içine bir "boolean" değişkeni oluştur(ismini IsCheckTrigger koyabilirsin veya kendin karar ver). Sonra karakterinin içinde bir custom event oluştur(Replicate olmayacak).

Oluşturduğun event'e ilk olarak Branch koy. Branch'e oluşturduğun "boolean" değişkenini bağla. False kısmını boş bırak. True kısmına triggerdaki yanlış çalışan widget oluşturmayı koy(Triggerdaki widget oluşturmayı silmeyi unutma).

Sonra Triggerdaki "beginoverlap" eventindeki "other actor" kısmını karakterinin object kısmına bağla(get player character'i sil). Karakterinden oluşturduğun "boolean" değişkenini önce "set" et(True olarak). Sonra CustomEventini çağır.

Triggerdaki "Endoverlap" eventindede aynı işlem sadece "boolean" değişkenini false yapıyorsun. Ama CustomEventi tekrar burada çağırma. Eğer triggerdan çıktığında yok olmasını istiyorsan. Ayrı bir custom event yaz.


Dediklerimi yaptıktan sonra eğer olmazsa dediklerimin olduğu kısımların ekran görüntüsünü atarsın(Anlattığım gibi olup olmadığını kontrol ederim).
 
Online olarak ben de anlattığım sistem de kullandım ve çalışıyor. Sorun Trigger ile alakalı değil. Öyle bir sıkıntı yaşamadım. Şuan ki projemde kulanmaktayım ve çalışmakta. Tekrar gözden geçir kesisnlikle kaçırdığın bir şey olmalı.
 
Normalde actor trigger kullanıyorum.Test etmek amacıyla olacak mı olmayacak mı diye levele box trigger atıp onun üzerinden de denedim, maalesef gene aynı. Sadece widgetta sorun oluyor, widget haricindeki her şey kusursuz bir şekilde çalışıyor.