Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ACEMİ SORUSU Triggerbox
#1
Selam arkadaşlar sabahtan beri arıyorum yazıyorum çiziyorum bir türlü doğru dürüst bilgiye ulaşamadım, yapamadım ve artık beynim durmuş vaziyette.Triggerbox içine yerleştirdiğim sesi karakter triggerbox içine girince sadece 1 kez çalması gerekiyor sesin tekrar etmemesi lazım ama ne yaptıysam bunu başaramadım.Kodları aşağıda yayınladım lütfen bana bunu uygulayabileceğim şekilde blueprint olarak gösterir misiniz ? Direkt olarak sizin göstereceğiniz kodları yazmak istiyorum beynim allak bullak oldu.
Şimdiden iyi bayramlar dilerim.

IxmhRQ.png
Ara
Cevapla
#2
(01-08-2020, Saat: 22:20)ryden Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Selam arkadaşlar sabahtan beri arıyorum yazıyorum çiziyorum bir türlü doğru dürüst bilgiye ulaşamadım, yapamadım ve artık beynim durmuş vaziyette.Triggerbox içine yerleştirdiğim sesi karakter triggerbox içine girince sadece 1 kez çalması gerekiyor sesin tekrar etmemesi lazım ama ne yaptıysam bunu başaramadım.Kodları aşağıda yayınladım lütfen bana bunu uygulayabileceğim şekilde blueprint olarak gösterir misiniz ? Direkt olarak sizin göstereceğiniz kodları yazmak istiyorum beynim allak bullak oldu.
Şimdiden iyi bayramlar dilerim.

IxmhRQ.png


Bu şekilde bir defa çalıyor zaten şu hususları kontrol et:
  1. Başka bir şey Box a değiyor olabilir mi ? Çünkü neyin overlap olacağı ile ilgili bir kod yok orda. Dolayısı ile sadece yere değdiği için bile tekrar ediyor olabilir. Hiç bir şeye değmemesi lazım eğer böyle yapacaksan
  2. Çaldığın müzik looping olabilir. Yani sen bir defa overlap yapıyorsun ancak çaldığın ses looping sound. Bunu da o ses assetine gidip ayarlarından kontrol edeceksin. Loop değilse tek defa çalar.
  Şu linkleri kontrole et ben burda test ettim looping değilse tek sefer çalıyor.

https://drive.google.com/file/d/1_8AyCyd...sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1mhQ39QU...sp=sharing
Ara
Cevapla
#3
(01-08-2020, Saat: 22:20)ryden Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Selam arkadaşlar sabahtan beri arıyorum yazıyorum çiziyorum bir türlü doğru dürüst bilgiye ulaşamadım, yapamadım ve artık beynim durmuş vaziyette.Triggerbox içine yerleştirdiğim sesi karakter triggerbox içine girince sadece 1 kez çalması gerekiyor sesin tekrar etmemesi lazım ama ne yaptıysam bunu başaramadım.Kodları aşağıda yayınladım lütfen bana bunu uygulayabileceğim şekilde blueprint olarak gösterir misiniz ? Direkt olarak sizin göstereceğiniz kodları yazmak istiyorum beynim allak bullak oldu.
Şimdiden iyi bayramlar dilerim.

IxmhRQ.png

1 Triggerboxa girdiğinde destroy et trigger boxu.
2 Değişken koy çalındı diye onu onaylat baştada kontrol et onaylıysa çalmasın
3 Do Once düğümü kullan sadece bir kez yapmaya yarıyor o değişken mantığını otomatik hallediyor.


3 yoldan birini dene.
Ara
Cevapla
#4
(02-08-2020, Saat: 00:03)erginegider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(01-08-2020, Saat: 22:20)ryden Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Selam arkadaşlar sabahtan beri arıyorum yazıyorum çiziyorum bir türlü doğru dürüst bilgiye ulaşamadım, yapamadım ve artık beynim durmuş vaziyette.Triggerbox içine yerleştirdiğim sesi karakter triggerbox içine girince sadece 1 kez çalması gerekiyor sesin tekrar etmemesi lazım ama ne yaptıysam bunu başaramadım.Kodları aşağıda yayınladım lütfen bana bunu uygulayabileceğim şekilde blueprint olarak gösterir misiniz ? Direkt olarak sizin göstereceğiniz kodları yazmak istiyorum beynim allak bullak oldu.
Şimdiden iyi bayramlar dilerim.

IxmhRQ.png


Bu şekilde bir defa çalıyor zaten şu hususları kontrol et:
  1. Başka bir şey Box a değiyor olabilir mi ? Çünkü neyin overlap olacağı ile ilgili bir kod yok orda. Dolayısı ile sadece yere değdiği için bile tekrar ediyor olabilir. Hiç bir şeye değmemesi lazım eğer böyle yapacaksan
  2. Çaldığın müzik looping olabilir. Yani sen bir defa overlap yapıyorsun ancak çaldığın ses looping sound. Bunu da o ses assetine gidip ayarlarından kontrol edeceksin. Loop değilse tek defa çalar.
  Şu linkleri kontrole et ben burda test ettim looping değilse tek sefer çalıyor.

https://drive.google.com/file/d/1_8AyCyd...sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1mhQ39QU...sp=sharing

Yardımınız için teşekkür ederim şimdi gösterdiğiniz gibi baktım looping aktif değil fakat triggerbox'un içine her girip çıkışımda çalıyor.Sadece 1 kez triggerbox'un içine defalarca girip çıksa bile çalması gerekiyor.

(02-08-2020, Saat: 00:24)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(01-08-2020, Saat: 22:20)ryden Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Selam arkadaşlar sabahtan beri arıyorum yazıyorum çiziyorum bir türlü doğru dürüst bilgiye ulaşamadım, yapamadım ve artık beynim durmuş vaziyette.Triggerbox içine yerleştirdiğim sesi karakter triggerbox içine girince sadece 1 kez çalması gerekiyor sesin tekrar etmemesi lazım ama ne yaptıysam bunu başaramadım.Kodları aşağıda yayınladım lütfen bana bunu uygulayabileceğim şekilde blueprint olarak gösterir misiniz ? Direkt olarak sizin göstereceğiniz kodları yazmak istiyorum beynim allak bullak oldu.
Şimdiden iyi bayramlar dilerim.

IxmhRQ.png

1 Triggerboxa girdiğinde destroy et trigger boxu.
2 Değişken koy çalındı diye onu onaylat baştada kontrol et onaylıysa çalmasın
3 Do Once düğümü kullan sadece bir kez yapmaya yarıyor o değişken mantığını otomatik hallediyor.


3 yoldan birini dene.

Mesajınız için teşekkür ederim bu dedikleriniz zaten olayın kilit kısmı ama işte yeni olduğum için tam olarak çözemedim youtube'ta bir sürü video izledim ve kafam karıştı.En azından triggerbox'u destroy ederek sesin tek seferde çalıp sonlanmasını yapabilsem tüm sıkıntılar çözülecek diye düşünüyorum.Ama nasıl yapıldığını bilmiyorum.
Ara
Cevapla
#5
Sistemin Resmi box collisionun içerisine eğer benim ana karakterim girersen 1 kere müzik oynayacak daha da oynamayacak istediklerin doğrultusunda küçük bir sistem
Cevapla
#6
(01-08-2020, Saat: 22:20)ryden Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Selam arkadaşlar sabahtan beri arıyorum yazıyorum çiziyorum bir türlü doğru dürüst bilgiye ulaşamadım, yapamadım ve artık beynim durmuş vaziyette.Triggerbox içine yerleştirdiğim sesi karakter triggerbox içine girince sadece 1 kez çalması gerekiyor sesin tekrar etmemesi lazım ama ne yaptıysam bunu başaramadım.Kodları aşağıda yayınladım lütfen bana bunu uygulayabileceğim şekilde blueprint olarak gösterir misiniz ? Direkt olarak sizin göstereceğiniz kodları yazmak istiyorum beynim allak bullak oldu.
Şimdiden iyi bayramlar dilerim.

IxmhRQ.png
Kurduğun blueprintte mantık hatası var. Soundplaying false ise başla diyorsun sonra onu true yapıyorsun ancak en son çıkarken tekrar false a çeviriyorsun. Dolayısı ile SoundPlaying her zaman false. Her zaman false olacağı için sürekli çalacaktır.   Eğer burada benim yaptığım resimdeki gibi yapıyorsan ve halen olmuyorsa  başka bir yerlerde hata yapıyorsun:

https://drive.google.com/file/d/1BcJvasc...sp=sharing

https://drive.google.com/file/d/14x2MEF4...sp=sharing
Ara
Cevapla
#7
(02-08-2020, Saat: 11:37)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Sistemin Resmi box collisionun içerisine eğer benim ana karakterim girersen 1 kere müzik oynayacak daha da oynamayacak istediklerin doğrultusunda küçük bir sistem

Şu arkadaşın dediğini yap sorun çözülecek

(02-08-2020, Saat: 10:21)ryden Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(02-08-2020, Saat: 00:03)erginegider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Bu şekilde bir defa çalıyor zaten şu hususları kontrol et:
  1. Başka bir şey Box a değiyor olabilir mi ? Çünkü neyin overlap olacağı ile ilgili bir kod yok orda. Dolayısı ile sadece yere değdiği için bile tekrar ediyor olabilir. Hiç bir şeye değmemesi lazım eğer böyle yapacaksan
  2. Çaldığın müzik looping olabilir. Yani sen bir defa overlap yapıyorsun ancak çaldığın ses looping sound. Bunu da o ses assetine gidip ayarlarından kontrol edeceksin. Loop değilse tek defa çalar.
  Şu linkleri kontrole et ben burda test ettim looping değilse tek sefer çalıyor.

https://drive.google.com/file/d/1_8AyCyd...sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1mhQ39QU...sp=sharing

Yardımınız için teşekkür ederim şimdi gösterdiğiniz gibi baktım looping aktif değil fakat triggerbox'un içine her girip çıkışımda çalıyor.Sadece 1 kez triggerbox'un içine defalarca girip çıksa bile çalması gerekiyor.

(02-08-2020, Saat: 00:24)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  1 Triggerboxa girdiğinde destroy et trigger boxu.
2 Değişken koy çalındı diye onu onaylat baştada kontrol et onaylıysa çalmasın
3 Do Once düğümü kullan sadece bir kez yapmaya yarıyor o değişken mantığını otomatik hallediyor.


3 yoldan birini dene.

Mesajınız için teşekkür ederim bu dedikleriniz zaten olayın kilit kısmı ama işte yeni olduğum için tam olarak çözemedim youtube'ta bir sürü video izledim ve kafam karıştı.En azından triggerbox'u destroy ederek sesin tek seferde çalıp sonlanmasını yapabilsem tüm sıkıntılar çözülecek diye düşünüyorum.Ama nasıl yapıldığını bilmiyorum.

Orada kullanacağın 2 düğüm var birisi other actor diğeri overlapped component.

Other actor trigger boxun içine girecek şeyleri etkileyen kodlardır örneğin senin karakterin girirse ne olacak ?

Overlapped component ise trigger boxun kendisine ne olacağıdır . Sen trigger boxu sileceğin için overlapped componenti çek ve destroy component diye bir şey oluşturup ona bağla.
Ara
Cevapla
#8
(02-08-2020, Saat: 13:04)erginegider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(01-08-2020, Saat: 22:20)ryden Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Selam arkadaşlar sabahtan beri arıyorum yazıyorum çiziyorum bir türlü doğru dürüst bilgiye ulaşamadım, yapamadım ve artık beynim durmuş vaziyette.Triggerbox içine yerleştirdiğim sesi karakter triggerbox içine girince sadece 1 kez çalması gerekiyor sesin tekrar etmemesi lazım ama ne yaptıysam bunu başaramadım.Kodları aşağıda yayınladım lütfen bana bunu uygulayabileceğim şekilde blueprint olarak gösterir misiniz ? Direkt olarak sizin göstereceğiniz kodları yazmak istiyorum beynim allak bullak oldu.
Şimdiden iyi bayramlar dilerim.

IxmhRQ.png
Kurduğun blueprintte mantık hatası var. Soundplaying false ise başla diyorsun sonra onu true yapıyorsun ancak en son çıkarken tekrar false a çeviriyorsun. Dolayısı ile SoundPlaying her zaman false. Her zaman false olacağı için sürekli çalacaktır.   Eğer burada benim yaptığım resimdeki gibi yapıyorsan ve halen olmuyorsa  başka bir yerlerde hata yapıyorsun:

https://drive.google.com/file/d/1BcJvasc...sp=sharing

https://drive.google.com/file/d/14x2MEF4...sp=sharing


Hocam çok teşekkür ederim vermiş olduğun kod çalıştı 2 gündür uğraştırıyordu.Bu bayramda beni sevindirdin Allah'ta seni sevindirsin emeğine yüreğine sağlık.

(02-08-2020, Saat: 11:37)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Sistemin Resmi box collisionun içerisine eğer benim ana karakterim girersen 1 kere müzik oynayacak daha da oynamayacak istediklerin doğrultusunda küçük bir sistem


Yardımların için teşekkür ederim ahtek07 erginegider arkadaşımızın verdiği kodla sorunu çözdüm emeğine yüreğine sağlık teşekkür ederim.
Ara
Cevapla
#9
(02-08-2020, Saat: 19:17)ryden Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(02-08-2020, Saat: 13:04)erginegider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Kurduğun blueprintte mantık hatası var. Soundplaying false ise başla diyorsun sonra onu true yapıyorsun ancak en son çıkarken tekrar false a çeviriyorsun. Dolayısı ile SoundPlaying her zaman false. Her zaman false olacağı için sürekli çalacaktır.   Eğer burada benim yaptığım resimdeki gibi yapıyorsan ve halen olmuyorsa  başka bir yerlerde hata yapıyorsun:

https://drive.google.com/file/d/1BcJvasc...sp=sharing

https://drive.google.com/file/d/14x2MEF4...sp=sharing


Hocam çok teşekkür ederim vermiş olduğun kod çalıştı 2 gündür uğraştırıyordu.Bu bayramda beni sevindirdin Allah'ta seni sevindirsin emeğine yüreğine sağlık.

(02-08-2020, Saat: 11:37)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Sistemin Resmi box collisionun içerisine eğer benim ana karakterim girersen 1 kere müzik oynayacak daha da oynamayacak istediklerin doğrultusunda küçük bir sistem


Yardımların için teşekkür ederim ahtek07 erginegider arkadaşımızın verdiği kodla sorunu çözdüm emeğine yüreğine sağlık teşekkür ederim.
Birşey değil kardeş her zaman Smile
Ara
Cevapla
 


Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.