Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
UI Tag
#1
lSE65Z.png





Arkadaşlar GMOD tarzı bir şey denedim resimde işaretli yerdeki buttonlara basılınca belli eşyaları spawn etsin istiyorum. Fakat şöyle olacak mesela 1 tane buttona belli özellikler yükleyeceğim mesela ilk buttonun bir adı olsun küp olsun mesela kodunda ise basıldığında küp getirecek.

Ama öyle bir şey yapıcazki her buttonun kendi tagı olacak ve her buttona tıklandığında o taglı objeyi yaratacak. Bu buttonu kopyalayacağım sadece tagını değiştireceğim değiştirdiğim ismi oluşturacak bana. yani spawn actoru button tagından çekecek. Böyle bir şey mümkün mü ?

Yoksa tek tek spawn actor yapmak zorunda kalacağım 200 tane button için. Classı bir string değer ile çekmek mümkün müdür ?
Ara
Cevapla
#2
Merhaba, widget içerisinde bir function oluşturup, execute ve return nodelarına ihtiyacınız olan pinleri ekleyerek (eklemek istediğiniz şeyi tutup return ve execute nodeları üzerine sürükleyebilirsiniz) , event graph'ta bunlara müdehale edebilirsiniz. Fonksiyon tek, özellikleri dışarıdan değiştirilebilir olur. Örnek:

7RXBkdF.jpg
Ara
Cevapla
 


Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.