Merhabalar, yayınlanan Unreal Engine 4.15 sürümü yama notlarında açıklanan başlıca özellikler:
- C++ Compile hızı %50 arttırıldı.
- NVIDIA SLI Desteği
- Nintendo Switch Desteği
- Post Process - Varsayılan LUT
- Daha iyi Texture Streaming
- Blueprint to C++ Özelliği Tamamlandı
- UI Blur efekti(Widget'lar üstünde yeni bir özellik)
- Material Editörü içerisinde Reroute node
- Material Editörü içerisinde matematiksel node
- Sequencer - Anim Blending Özelliği
- Post Process - Color Grading üstünde renk seçimi
- VR Editörü üstünde iyileştirmeler
- Gameplay Tags
- Blendspace Editörü üstünde değişiklikler
- Mobile Render (OpenGL ES 3.1, Metal, Vulkan)
- Sequencer Actor Blueprint(Actor BP'lerde sequencer kullanma özelliği)
- Content Hot Reloading
- HDR Display Output
Post Process - Default Tonemapping
Bu özellik sayesinde artık post process'larda kullanılan Default tonemapping LUT biraz daha değiştirildi.
Cooking Blueprints To C++
Widget Üstünde Blur Efekti
Bu özellik sayesinde artık widgetlar üstünde blur özelliği kullanabileceğiz.
Sequencer Animation Blending
Bu özellik sayesinde artık 2 veya daha fazla animasyon birden karıştırılabilecek.
Blendspace Arayüzü
Genel olarak gözüme çarpanlar bunlar arkadaşlar, konunun detaylarına buradan göz atabilirsiniz
Özelden sorulan Unreal Engine soruları cevaplanmayacaktır.