Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unreal Engine 4 (4.22.3) Ray Trace Sorunu
#1

Selamlar arkadaşlar. Cinema4D ve Octane render kullanıyorum ancak render süreleri işin içine girince olayın rengi baya değişiyor. Bu forumda 2-3 sene önce yaşadığım yansıma problemi de çözülmüş gibi duruyor RT ile beraber. Bende tekrar UE'ye bakmak istedim. Dün kurdum yeni sürümü ve denemeye başladım. RTX kartlardaki gibi raytrace e uygun bir donanımım yok farkındayım. Zaten realtime uygulama yapmak gibi bir amacım yok. 2 fps bile alsam benim için problem değil. Adım adım yapılanları sizlerle paylaşacağım ki yanlış bir şey var ise lütfen aydınlatın beni.

Ekran kartım : 1070ti (Güncel driverlar yüklü)
Win Sürüm:  1809 (17763.678) 
UE4 Sürüm: 4,22,3

Proje ayarlarından DX12 ve Raytracing açık
https://i.hizliresim.com/kM91JW.png
https://i.hizliresim.com/p5bm90.png

Ardından resimlerde gördüğümüz sahneyi açıyorum. Raytrace ışık etkilerini görmek için gölgeli kapalı vs basit bir sahne yapmaya çalışıyorum.
https://i.hizliresim.com/zGj2YY.jpg
https://i.hizliresim.com/lQq09X.jpg

PostProcess ve Outliner ım ise şu şekilde
https://i.hizliresim.com/00R4N8.png
https://i.hizliresim.com/JVZ7kY.jpg

Resimlerde gördüğünüz üzere "LİT" ekranında yansıma ve noise dışında raytrace e dair pek bir şey yok eski build edilmemiş ışık kaynakları gibi. Ancak işin güzel tarafı "LİT" yerine "PathTracing" sekmesini açınca aslında RT çalışıyor ama bazı şeyler eksik gibi. Ancak internette videolarda gördüğüm üzere insanlar raytrace ışık etkilerini "LİT" ekranında alıyor. Hatta hiç benim yaptığım gibi "PathTracing" ekranını açmıyorlar bile.
Bu Raytrace etkisini "LİT" ekranında almak için ne yapmam gerekiyor. 
Resimlerde gördüğünüz üzere noise kabul edilemeyecek derecede fazla. Bunun için sample ları arttırdım PostProcessten fayda etmedi konsolu açıp arttırıyım dedim orada da program kitlendi belki de abarttım ama kitlendi. Smile
Diğer sinir olduğum bir şey ise konsolu sadece oyun içinde (ALT+P) açabiliyor olmam. İnternette olan videoların neredeyse tamamında konsolu çalışma ekranında bile açıyorlar. 

Okuyan,cevaplayan ve cevaplamayan herkese teşekkür ederim. Projelerinizde başarılar dilerim.
Ara
Cevapla
#2
denoiser açık değil anladığım kadarıyla denoiser açıp sample değeri 4-32 arasında dener misin ? sonuçları paylaşırsan sevinirim
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Aydınlatma sorunu MR Studio 2 82 05-12-2019, Saat: 00:53
Son Yorum: MR Studio
  Işık Sorunu holist1c 7 1,392 24-06-2019, Saat: 22:26
Son Yorum: slash
  Unreal Engine Material mucahittan 3 525 03-01-2019, Saat: 00:17
Son Yorum: Jacky
  Unreal Engine 4 Grafik Ayarları Keremay77 2 659 27-08-2018, Saat: 00:33
Son Yorum: Keremay77
  Parlama Sorunu utkutez 2 575 06-08-2018, Saat: 22:29
Son Yorum: utkutez
  Sequence Renderda Video Materyal Çalışmama Sorunu halit_harun 1 837 14-06-2018, Saat: 06:22
Son Yorum: enoes241
  Işıklandırma sorunu ve Build Refik 9 1,150 03-02-2018, Saat: 13:57
Son Yorum: Ozzy
Photo Ambient Occlusion (Normal map sorunu) chn 3 1,078 23-12-2017, Saat: 23:37
Son Yorum: Khubur
Photo Static Lighting Kötü Gölge Sorunu Trepidation 4 949 28-11-2017, Saat: 13:33
Son Yorum: Ozzy
  Occlusion Culling Sorunu. chn 9 1,094 04-11-2017, Saat: 18:05
Son Yorum: chn

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.