Unreal engine 4 ile birşeyler denemeye çalışıyorum kendi çapımda. Projeme bir karakter ekleyip envanter sistemi kurdum. Herşey iyi güzel gidiyorken kendi kendime neden zırh, kıyafet vesayre kuşanma sistemi üzerine
çalışmayayım ki? Dedim.
Demez olaydım. Bu işi nasıl yapacağıma dair en ufak bir kaynak yok. Yabancı kaynakları araştırdım Türk kaynaklara baktım ama yok. Biri blender aracılığı ile birşeyler gösteriyor diğeri başka birşey. Net birşey bulamadım.
Şimd şöyle ki ben yerden aldığım item'i giymek istiyorum. Yere bir çelik işlemeli pantolon bıraktım. Onu alıyorum ve karakterimin kemiğine socketle koyuyorum. Ama bacaklar hareket ederken pantalon sabit kalıyor. Bunun kemikle alakası var mı diye araştırdım. Çıkardığım sonuç pantolonun da karakterimin kullandığı kemik sisteminin aynısını kullanması gerekiyormuş. Bundan bile emin değilim sadece anladığım bu. Pantalona kemik eklemeyi düşündüm ama yapamadım. Karakterimin kemiğini alıp Pantolona entegre etmeye çalıştım blender kulanarak, sonuç yapamadım. Hiç bir şekilde ben karakterime pantolon zırh kıyafet giydiremiyorum. Bilen eden varsa ne olur buna bir açıklama getirsin. Sorularım şunlar;
1- Kıyafetlerin karakterimle aynı kemik sistemini kullanması mı gerekiyor?
2- static mesh bir obje olan pantalonu kullanamaz mıyım?
3- blender aracılığıyla karakterimin kemik yapısını herhangi bir objeye verebilir miyim?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
çalışmayayım ki? Dedim.
Demez olaydım. Bu işi nasıl yapacağıma dair en ufak bir kaynak yok. Yabancı kaynakları araştırdım Türk kaynaklara baktım ama yok. Biri blender aracılığı ile birşeyler gösteriyor diğeri başka birşey. Net birşey bulamadım.
Şimd şöyle ki ben yerden aldığım item'i giymek istiyorum. Yere bir çelik işlemeli pantolon bıraktım. Onu alıyorum ve karakterimin kemiğine socketle koyuyorum. Ama bacaklar hareket ederken pantalon sabit kalıyor. Bunun kemikle alakası var mı diye araştırdım. Çıkardığım sonuç pantolonun da karakterimin kullandığı kemik sisteminin aynısını kullanması gerekiyormuş. Bundan bile emin değilim sadece anladığım bu. Pantalona kemik eklemeyi düşündüm ama yapamadım. Karakterimin kemiğini alıp Pantolona entegre etmeye çalıştım blender kulanarak, sonuç yapamadım. Hiç bir şekilde ben karakterime pantolon zırh kıyafet giydiremiyorum. Bilen eden varsa ne olur buna bir açıklama getirsin. Sorularım şunlar;
1- Kıyafetlerin karakterimle aynı kemik sistemini kullanması mı gerekiyor?
2- static mesh bir obje olan pantalonu kullanamaz mıyım?
3- blender aracılığıyla karakterimin kemik yapısını herhangi bir objeye verebilir miyim?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.