Birkaç gündür Unreal Engine'i kendim Visual Studio ile compile etmeye çalışıyordum ve sonunda başardım. Motora Nvidia GameWorks'u entegre ettim. FleX, Turbulence, WaveWorks ve HairWorks teknolojileri böylece sorunsuzca hazırlanıp kullanılabiliyor(Standart Unreal Engine'de bu destek söz konusu değil). FleX için hazır sample'lar ile bir demo videosu çektim, umarım ilginizi çeker sizinde. Gerçekten mükemmel Unreal Engine'e olan optimizasyonu ve gerçekçiliği. Yarın da WaveWorks sample'larını paylaşırım yine burada.

P.S: AMD kullanıcılarına kötü haber, bu teknolojiyi sadece NVIDIA ekran kartları destekliyor.

60 fps izlemenizi tavsiye ederim​
[align=center]
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.

Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.