Ekstra olarak UObject hakkinda bilgi vereyim, bunlar Unreal Engine replication sistemine uygun degil network oyun programlama acisindan bir yarar saglamiyo.
Multiplayer oyun yapiyorsaniz AActor ve UActorComponent replicate olabiliyor, aslinda degisik bir teknikle TheJamsh UObjectleri replicate edebilmis ama kotu tradeofflara sahip.
Yani aktor olusturmadiginiz sayede size replication saglamiyor UObject.
Kendisine ait tabi bir stack register olusturmus eleman, UNetDriver alip kendisi stack uzerinden fonksiyondan parametreleri tutturup yollatmis kendisi yeni bir UChannel acip.
Bahsettigim olay kendisine ait bir UChannel uzerinden override etmis.
Onun disinda UObject otomatik olarak constructorda sifirlaniyor, yani constructor olayi olmuyor, ya begin play yazacaksiniz ya da kendiniz bir method olusturup yapiyorsunuz.
UCLASS, UPROPERTY, UCLASS ile yarattiginiz nesneleri Unrealin reflection sistemine kayit ettirebiliyorsunuz.
Bahsettigim UObject replicate etme konusu:
https://jambax.co.uk/replicating-uobjects/