Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Venedik'te Bir İç Mekan
#11
Hocam çiçeği de sen modelle bence , tamamı benimdir de geç. Çiçek falan kurcalama Tongue mükemmel
Ara
Cevapla
#12
Bitki modellemek bende karın ağrılarına yol açıyor. ;P Realistic Rendering projesinden aldığım bitki şu:

HighresScreenshot00000_zpsw1p6e527.jpg

İki yerde kullandım boşluk doldursunlar diye. O projeden bir de kitap kullanacağım büfeleri doldurmak için. Son olarak bir tane daha sarmaşık yaparım herhal en son screenshot aldığım yere biryerlere koymak için, onun dışında da başka ekleyeceğim birşey kalmadı sanırsam. Dışarısı için de panaromik Venedik fotoğrafı bulabilirsem iyi olacak.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#13
Sadece o bitkiyi mi aldın? geri kalan diğer bitkiler de mi alıntı? eğer öyleyse o bitkiyi de modelleyiver noolcek Big Grin Tabi şaka yapıyorum. Bu arada area shadow özelliği 4.9 ile gelecek demişsin, peki nasıl test ettin ? şimdilik prewiev sürümü yok mu? preview sürümü ile çalışma yapılabilir mi?
Ara
Cevapla
#14
Preview sürümle tabi ki de çalışma yapabilirsiniz ama önizleme sürümü olduğu için bug miktarı çıkacak olan 4.9'dan daha fazla. O yüzden test etmek istediğiniz veya çok ihtiyacınız olan özellikler olmadığı sürece projelerin preview sürüme geçirilmesi tavsiye edilmiyor.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#15
Gerçekten güzel çalışma emeğinize sağlık, modellemeden, tasarımdan çok anlamam ama kenarlarda köşeler sıkça gördüğüm gölge hatalarını da göremedim.

İlk gönderinizdeki resimlerdeki o retrica tarzı satürasyon Post Process midir?
Cevapla
#16
(08-09-2015, Saat: 22:22)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  İlk gönderinizdeki resimlerdeki o retrica tarzı satürasyon Post Process midir?

Evet, Post Process içinde color lookup table kullandım. İhtiyacı olanlar şuradan benim ve Tom Shannon'ın paylaşmış olduğu koleksiyonları indirip istedikleri gibi kullanabilirler: https://forums.unrealengine.com/showthre...Collection


Bu arada projenin bitmiş hali:


Shot66_zpsfzb1vejg.jpg

Shot55_zps4mptjblv.jpg

Shot44_zpsogmszcxz.jpg

Shot33_zpswhtwxpft.jpg

Shot22_zps3cfb2g1z.jpg

Shot11_zpst7pmrl3h.jpg
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#17
(19-06-2015, Saat: 03:44)Jacky Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhabalar,

The Comfort of Strangers filminden esinlenerek başlamış olduğum henüz yapım aşamasında olan çalışmayı paylaşmak istedim. Tamamıyla statik aydınlatma kullanılmış ve bir adet çiçek hariç modellerin tamamı bana aittir.

HighresScreenshot00000_zpswzvfcvb9.jpg

HighresScreenshot00002_zps6tls8a4b.jpg

Tütsü dumanları ribbon emitter ile yapıldı. Her ne kadar mükemmel olmasa da bu tür duman için sıradan bir sprite emitter kullanmaktan daha iyi sonuç verdi.

Devam ettikçe screenshot yükleyeceğim.

Herkese iyi çalışmalar!
Peki buradaki objeleri textureleri biryerdenmi aldın yoksa kendinmi maya vs yoluyla çizdin yaptın buna birtürlü anlam veremiyorum nasıl yapıyorsunuz bu objeleri falan Sad
Cevapla
#18
Obje modellemelerini kendim yaptım(tek bir bitki haricinde.) Texture'ları ise kimini kendim yaptım, kimini internetten buldum, kimisi de starter content içinden alındı.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#19
(22-09-2015, Saat: 13:09)Jacky Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Obje modellemelerini kendim yaptım(tek bir bitki haricinde.) Texture'ları ise kimini kendim yaptım, kimini internetten buldum, kimisi de starter content içinden alındı.


Hangi modelleme programını kullandınız?
Çok başarılı olmus bu arada ellerinze sağlık.
Ara
Cevapla
#20
(03-01-2016, Saat: 01:49)1305 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Hangi modelleme programını kullandınız?
Çok başarılı olmus bu arada ellerinze sağlık.

Teşekkürler. 3Ds Max kullanıldı.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Rainbow İç Mekan Mimari Görselleştirme Distortion 19 7,969 15-02-2019, Saat: 20:03
Son Yorum: yusuferoglu
  İç Mekan - Mimari Phyrexian 9 5,744 11-02-2016, Saat: 09:27
Son Yorum: Phantom25867
  iç mekan denemesi colosuss 13 5,651 03-07-2015, Saat: 22:36
Son Yorum: Phyrexian

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.