Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vücut parçalama (zombie vb)
#1
Bildiğiniz gibi bazı  oyunlarda karakterin koluna vurdugumuzda kolu kopar bacağına vurdugumuzda bacağı kopar ve bu oynanişa katkı sağlar ve oyunu daha gerçekçi kilar. Sıradan bir vücuda vurduğunda kolunun yok olmasını istiyorum .bunu nasıl yapabilirim ? Aklımda birkaç yol var fakat birde foruma sorayim dedim. Bilen arkadaşlar varsa cevapları bekliyorum. Big Grin Big Grin
Ara
Cevapla
#2
(15-05-2016, Saat: 23:16)DeveloperPHOBOS Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Bildiğiniz gibi bazı  oyunlarda karakterin koluna vurdugumuzda kolu kopar bacağına vurdugumuzda bacağı kopar ve bu oynanişa katkı sağlar ve oyunu daha gerçekçi kilar. Sıradan bir vücuda vurduğunda kolunun yok olmasını istiyorum .bunu nasıl yapabilirim ? Aklımda birkaç yol var fakat birde foruma sorayim dedim. Bilen arkadaşlar varsa cevapları bekliyorum. Big Grin Big Grin

Örnek veriyorum silahın vurduğu yani dokunduğu yere kan decali veya çizik kol gibi textureler koyabilirsin.Bu daha bi gerçekçilik katar ama kopma olayını bilmiyorum.Sanırım ayrı bi mesh modellemen gerekli olay gerçekleştiğinde ise sağlam bacak mesh i ile kopuk bacak meshini yer değiştirebilirsin ama göze güzel gözükmez gibi geldi
Ara
Cevapla
#3
Socket ile yapılıyordu diye hatırlıyorum,

https://www.youtube.com/watch?v=tRPgPRvPgzE

Bunun gibi silah yerine kopacak parçaları ayrı modelleyip gölgeye iliştirebilirsiniz.
Ara
Cevapla
#4
(15-05-2016, Saat: 23:16)DeveloperPHOBOS Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Bildiğiniz gibi bazı  oyunlarda karakterin koluna vurdugumuzda kolu kopar bacağına vurdugumuzda bacağı kopar ve bu oynanişa katkı sağlar ve oyunu daha gerçekçi kilar. Sıradan bir vücuda vurduğunda kolunun yok olmasını istiyorum .bunu nasıl yapabilirim ? Aklımda birkaç yol var fakat birde foruma sorayim dedim. Bilen arkadaşlar varsa cevapları bekliyorum. Big Grin Big Grinbilir
Öncelikle kolay gelsin. Bunu modelleme bilerek çözebilirsiniz oda şu şekilde oluyor ; Modular Character olayı var yani Sync olayı. Kopmak istediği yerleri karakterin bunu modele uyguluyorsunuz. Gövde , kol , bacak vb yerleri tek tek karakter blueprintine atıp location ve rotationlarını sıfırlıyorsunuz daha sonrası çok basit.O attığınız meshleri damage aldığı an yada can atarsınız karakterin önüne yada yanına spawnlattırırsınız veya geçiş animasyonları ekleyebilirsiniz
Ara
Cevapla
 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.