DeveloperPHOBOS

Yeni üye
7 Eyl 2015
111
7
0
(54) Sakarya
Bildiğiniz gibi bazı  oyunlarda karakterin koluna vurdugumuzda kolu kopar bacağına vurdugumuzda bacağı kopar ve bu oynanişa katkı sağlar ve oyunu daha gerçekçi kilar. Sıradan bir vücuda vurduğunda kolunun yok olmasını istiyorum .bunu nasıl yapabilirim ? Aklımda birkaç yol var fakat birde foruma sorayim dedim. Bilen arkadaşlar varsa cevapları bekliyorum. :D :D
 
DeveloperPHOBOS' Alıntı:
Bildiğiniz gibi bazı  oyunlarda karakterin koluna vurdugumuzda kolu kopar bacağına vurdugumuzda bacağı kopar ve bu oynanişa katkı sağlar ve oyunu daha gerçekçi kilar. Sıradan bir vücuda vurduğunda kolunun yok olmasını istiyorum .bunu nasıl yapabilirim ? Aklımda birkaç yol var fakat birde foruma sorayim dedim. Bilen arkadaşlar varsa cevapları bekliyorum. :D :D

Örnek veriyorum silahın vurduğu yani dokunduğu yere kan decali veya çizik kol gibi textureler koyabilirsin.Bu daha bi gerçekçilik katar ama kopma olayını bilmiyorum.Sanırım ayrı bi mesh modellemen gerekli olay gerçekleştiğinde ise sağlam bacak mesh i ile kopuk bacak meshini yer değiştirebilirsin ama göze güzel gözükmez gibi geldi
 
Socket ile yapılıyordu diye hatırlıyorum,

Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.

Bunun gibi silah yerine kopacak parçaları ayrı modelleyip gölgeye iliştirebilirsiniz.
 
DeveloperPHOBOS' Alıntı:
Bildiğiniz gibi bazı  oyunlarda karakterin koluna vurdugumuzda kolu kopar bacağına vurdugumuzda bacağı kopar ve bu oynanişa katkı sağlar ve oyunu daha gerçekçi kilar. Sıradan bir vücuda vurduğunda kolunun yok olmasını istiyorum .bunu nasıl yapabilirim ? Aklımda birkaç yol var fakat birde foruma sorayim dedim. Bilen arkadaşlar varsa cevapları bekliyorum. :D :Dbilir
Öncelikle kolay gelsin. Bunu modelleme bilerek çözebilirsiniz oda şu şekilde oluyor ; Modular Character olayı var yani Sync olayı. Kopmak istediği yerleri karakterin bunu modele uyguluyorsunuz. Gövde , kol , bacak vb yerleri tek tek karakter blueprintine atıp location ve rotationlarını sıfırlıyorsunuz daha sonrası çok basit.O attığınız meshleri damage aldığı an yada can atarsınız karakterin önüne yada yanına spawnlattırırsınız veya geçiş animasyonları ekleyebilirsiniz