omer.hatay

Yeni üye
2 May 2019
182
14
0
24
(34) İstanbul Avrupa
Inventory isminde bir widget oluşturup, bu widget yaratıldığında belli bir sayı kadar başka bir widget'ı yaratıp kendi içerisinde bulunan SlotSlotBox ismindeki bir verticalbox a aktarmasını sağladım. https://i.hizliresim.com/amqyzp.png Bu fonksiyonun içerisindeyken SlotSlotBox'ın içerisinde kaç adet child widget olduğunu kontrol ettiğim zaman, benim kodlarda belirttiğim kadar ( 5 ) oluşturduğunu görüyorum. Onların isimlerine ve özelliklerine ulaşabiliyorum, ama ne hikmettir başka bir fonksiyonun içerisinde herhangi bir şekilde bu widget ın çocuğu olduğuna dair kanıt göremiyorum. https://i.hizliresim.com/sjkcfz.png bu fonksiyonu çağırdığım zaman ekrana "0" yazısını basıyor. https://i.hizliresim.com/5ei4c8.png bu resimde sol altta gördüğünüz hiyerarşide' SlotSlotBox seçili, ortadaki design penceresinde gördüğünüz "Weapons" , "SingleRocketLaunchers" , "MultipleRocketLaunchers" gibi yazılar ve birbirinden ayrılmış çizgilerin hepsi, blueprint ile Construction noduna bağlı fonksiyon kullanılarak https://i.hizliresim.com/3sohzo.png oluşturulmuş ayrı ayrı widgetlar. Design penceresinde ve ilk oluşturuldukları fonksiyonun içerinde var görünen bu widget, başka bir fonksiyonun içerisinde yok görünüyorlar ve herhangi bir şekilde bu widgetlara erişim sağlayamıyorum. Bu durumu nasıl çözebilirim?
 
Hocam benzer olması önemli değil. O fonksiyonun ismi ne olursa olsun, o fonksiyonun içerisinde fonksiyonun tanımlı olduğu sınıfa dahil bir değişkeni kullanamıyorum. Değişken orda, ama içerisinde hiçbir şey yok. "GetAllChilldren" fonksiyonu hiçbir şey döndermiyor.