Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WIDGET EKLEMEK
#1
Photo 
Merhablar.Şimdi kapıyı açmak için E tuşu çıkarya onu nasıl yapacaz. Galiba widget falan ekleyecez ama tam olarak anlamadım.Detaylı anlatırsanız çok iyi olur.Bu arada animasyonu add matineden falan yaptım trigger box falanda ekledim sadece o E ye basma blueprintini yapamadım.Level Blueprint yapacaz galiba. 
Ara
Cevapla
#2
(06-11-2018, Saat: 16:38)ThEczio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhablar.Şimdi kapıyı açmak için E tuşu çıkarya onu nasıl yapacaz. Galiba widget falan ekleyecez ama tam olarak anlamadım.Detaylı anlatırsanız çok iyi olur.Bu arada animasyonu add matineden falan yaptım trigger box falanda ekledim sadece o E ye basma blueprintini yapamadım.Level Blueprint yapacaz galiba. 

Kısaca anlatayım ilk önce bir widget oluştur widgete artık ne yazdırmakstiyor isen orası senin bileceğin iş oluşturduktan sonra  kapının önüne bir TriggerBox koy yapman gereken şu karakter triggerboxun içine girdiğinde yani onactorbeginoverlap a create widget bağlayacaksın sonra oluşturmuş olduğun widgeti seçeceksin sonra  erkeana getirmek icin de add to wievport ile bağlaman gerekecek böylelikle widgetin ekrana gelir karakterin cıktığında  ise endoverlap ile removefromparent i birleştir böylelikle karakterin kapının önüne geldiğinde widgetin ekranda belirecek belirlemiş olduğumuz trigger box dan çıkar ise widgetin ekrandan silinecek
Ara
Cevapla
#3
(06-11-2018, Saat: 17:13)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(06-11-2018, Saat: 16:38)ThEczio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhablar.Şimdi kapıyı açmak için E tuşu çıkarya onu nasıl yapacaz. Galiba widget falan ekleyecez ama tam olarak anlamadım.Detaylı anlatırsanız çok iyi olur.Bu arada animasyonu add matineden falan yaptım trigger box falanda ekledim sadece o E ye basma blueprintini yapamadım.Level Blueprint yapacaz galiba. 

Kısaca anlatayım ilk önce bir widget oluştur widgete artık ne yazdırmakstiyor isen orası senin bileceğin iş oluşturduktan sonra  kapının önüne bir TriggerBox koy yapman gereken şu karakter triggerboxun içine girdiğinde yani onactorbeginoverlap a create widget bağlayacaksın sonra oluşturmuş olduğun widgeti seçeceksin sonra  erkeana getirmek icin de add to wievport ile bağlaman gerekecek böylelikle widgetin ekrana gelir karakterin cıktığında  ise endoverlap ile removefromparent i birleştir böylelikle karakterin kapının önüne geldiğinde widgetin ekranda belirecek belirlemiş olduğumuz trigger box dan çıkar ise widgetin ekrandan silinecek

Şimdi sen onactorbeginoverlap a create widget bağla dedinde onu nasıl yapacamki ben nerden yapacam?
Ara
Cevapla
#4
(06-11-2018, Saat: 17:35)Tamam ThEczio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(06-11-2018, Saat: 17:13)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Kısaca anlatayım ilk önce bir widget oluştur widgete artık ne yazdırmakstiyor isen orası senin bileceğin iş oluşturduktan sonra  kapının önüne bir TriggerBox koy yapman gereken şu karakter triggerboxun içine girdiğinde yani onactorbeginoverlap a create widget bağlayacaksın sonra oluşturmuş olduğun widgeti seçeceksin sonra  erkeana getirmek icin de add to wievport ile bağlaman gerekecek böylelikle widgetin ekrana gelir karakterin cıktığında  ise endoverlap ile removefromparent i birleştir böylelikle karakterin kapının önüne geldiğinde widgetin ekranda belirecek belirlemiş olduğumuz trigger box dan çıkar ise widgetin ekrandan silinecek

Şimdi sen onactorbeginoverlap a create widget bağla dedinde onu nasıl yapacamki ben nerden yapacam?

Level blueprintin içine yapman lazım
Ara
Cevapla
#5
(06-11-2018, Saat: 18:19)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(06-11-2018, Saat: 17:35)Tamam ThEczio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Şimdi sen onactorbeginoverlap a create widget bağla dedinde onu nasıl yapacamki ben nerden yapacam?

Level blueprintin içine yapman lazım

Şimdi ben widgeti yaptım  save mi diyeyim? Sonra level blueprinte mi giriyim?

(06-11-2018, Saat: 18:24)ThEczio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(06-11-2018, Saat: 18:19)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Level blueprintin içine yapman lazım

Şimdi ben widgeti yaptım  save mi diyeyim? Sonra level blueprinte mi giriyim?

Kardeşim bir şey dicem zahmet olacak ama 2 dk ue ye girip yapsana sonra ister video çek yada ss alıp buraya atsana adım 1 adım 2 şeklinde valla yapamıyorum ya.Mesela add overlap bağla falan diyonda nerden nasıl yapacaz bilmiyorum o yüzden yani
Ara
Cevapla
#6
(06-11-2018, Saat: 18:24)ThEczio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(06-11-2018, Saat: 18:19)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Level blueprintin içine yapman lazım

Şimdi ben widgeti yaptım  save mi diyeyim? Sonra level blueprinte mi giriyim?

(06-11-2018, Saat: 18:24)ThEczio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Şimdi ben widgeti yaptım  save mi diyeyim? Sonra level blueprinte mi giriyim?

Kardeşim bir şey dicem zahmet olacak ama 2 dk ue ye girip yapsana sonra ister video çek yada ss alıp buraya atsana adım 1 adım 2 şeklinde valla yapamıyorum ya.Mesela add overlap bağla falan diyonda nerden nasıl yapacaz bilmiyorum o yüzden yani

tekrardan anlatıyorum ilk olarak Widgetini oluştur ondan sonra senin bu işlemi gercekleştirmen icin trigger box a ihtiyacın olacak trigger box u kapının önüne koy blueprint olayına gelecek olursak sen bu işlemi levelBlueprint in içine yapman gerekeçek evet bunların hepsini yaptıktan sonra kapının önüne koymuş olduğun triger boxuna bas < https://i.hizliresim.com/0zP6mo.png > ondan sonra level blueprint in içine gir ve OnActorBeginOverlap'ı arat ve dediğim gibi createwidget ile OnActorBeginOverlap'ı bağla ondan sonra addtowievport ile createwidgeti bağla 
Çıktığında yazının kaybolması için de endoverlap ile removefrom parent in bağlı olması lazım ve referans noktasını oluşturmuş oldupun widgete vermen gerek < https://i.hizliresim.com/MDzG69.png > , < https://i.hizliresim.com/Q2k3Rg.png > umarım anlamışsındır
Ara
Cevapla
#7
(06-11-2018, Saat: 22:46)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(06-11-2018, Saat: 18:24)ThEczio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Şimdi ben widgeti yaptım  save mi diyeyim? Sonra level blueprinte mi giriyim?


Kardeşim bir şey dicem zahmet olacak ama 2 dk ue ye girip yapsana sonra ister video çek yada ss alıp buraya atsana adım 1 adım 2 şeklinde valla yapamıyorum ya.Mesela add overlap bağla falan diyonda nerden nasıl yapacaz bilmiyorum o yüzden yani

tekrardan anlatıyorum ilk olarak Widgetini oluştur ondan sonra senin bu işlemi gercekleştirmen icin trigger box a ihtiyacın olacak trigger box u kapının önüne koy blueprint olayına gelecek olursak sen bu işlemi levelBlueprint in içine yapman gerekeçek evet bunların hepsini yaptıktan sonra kapının önüne koymuş olduğun triger boxuna bas < https://i.hizliresim.com/0zP6mo.png > ondan sonra level blueprint in içine gir ve OnActorBeginOverlap'ı arat ve dediğim gibi createwidget ile OnActorBeginOverlap'ı bağla ondan sonra addtowievport ile createwidgeti bağla 
Çıktığında yazının kaybolması için de endoverlap ile removefrom parent in bağlı olması lazım ve referans noktasını oluşturmuş oldupun widgete vermen gerek < https://i.hizliresim.com/MDzG69.png > , < https://i.hizliresim.com/Q2k3Rg.png > umarım anlamışsındır
Senin dediğini yaptım ben ama bu seferde e tuşu ekranda gözüktü ama animasyon çalışmıyor.

(07-11-2018, Saat: 05:44)ThEczio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(06-11-2018, Saat: 22:46)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  tekrardan anlatıyorum ilk olarak Widgetini oluştur ondan sonra senin bu işlemi gercekleştirmen icin trigger box a ihtiyacın olacak trigger box u kapının önüne koy blueprint olayına gelecek olursak sen bu işlemi levelBlueprint in içine yapman gerekeçek evet bunların hepsini yaptıktan sonra kapının önüne koymuş olduğun triger boxuna bas < https://i.hizliresim.com/0zP6mo.png > ondan sonra level blueprint in içine gir ve OnActorBeginOverlap'ı arat ve dediğim gibi createwidget ile OnActorBeginOverlap'ı bağla ondan sonra addtowievport ile createwidgeti bağla 
Çıktığında yazının kaybolması için de endoverlap ile removefrom parent in bağlı olması lazım ve referans noktasını oluşturmuş oldupun widgete vermen gerek < https://i.hizliresim.com/MDzG69.png > , < https://i.hizliresim.com/Q2k3Rg.png > umarım anlamışsındır
Senin dediğini yaptım ben ama bu seferde e tuşu ekranda gözüktü ama animasyon çalışmıyor.
AAA yaptım. Animasyonda çalışıyor.Ne yaptım biliyonmu Remove from parenti Gate nin Close sine bağladım Add to wiewport uda Gate nin Open ine bağladım ve oldu yanlış birşey yok değilmi? https://i.hizliresim.com/oVLRZm.jpg
Ara
Cevapla
#8
(07-11-2018, Saat: 05:44)ThEczio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(06-11-2018, Saat: 22:46)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  tekrardan anlatıyorum ilk olarak Widgetini oluştur ondan sonra senin bu işlemi gercekleştirmen icin trigger box a ihtiyacın olacak trigger box u kapının önüne koy blueprint olayına gelecek olursak sen bu işlemi levelBlueprint in içine yapman gerekeçek evet bunların hepsini yaptıktan sonra kapının önüne koymuş olduğun triger boxuna bas < https://i.hizliresim.com/0zP6mo.png > ondan sonra level blueprint in içine gir ve OnActorBeginOverlap'ı arat ve dediğim gibi createwidget ile OnActorBeginOverlap'ı bağla ondan sonra addtowievport ile createwidgeti bağla 
Çıktığında yazının kaybolması için de endoverlap ile removefrom parent in bağlı olması lazım ve referans noktasını oluşturmuş oldupun widgete vermen gerek < https://i.hizliresim.com/MDzG69.png > , < https://i.hizliresim.com/Q2k3Rg.png > umarım anlamışsındır
Senin dediğini yaptım ben ama bu seferde e tuşu ekranda gözüktü ama animasyon çalışmıyor.

(07-11-2018, Saat: 05:44)ThEczio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Senin dediğini yaptım ben ama bu seferde e tuşu ekranda gözüktü ama animasyon çalışmıyor.
AAA yaptım. Animasyonda çalışıyor.Ne yaptım biliyonmu Remove from parenti Gate nin Close sine bağladım Add to wiewport uda Gate nin Open ine bağladım ve oldu yanlış birşey yok değilmi? https://i.hizliresim.com/oVLRZm.jpg

evet bir sıkıntı görünmüyor ama removefrom parent i ve addtowievportu gate ye bağlamasanda olur ama birproblem yok
Ara
Cevapla
#9
(07-11-2018, Saat: 20:51)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(07-11-2018, Saat: 05:44)ThEczio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Senin dediğini yaptım ben ama bu seferde e tuşu ekranda gözüktü ama animasyon çalışmıyor.

AAA yaptım. Animasyonda çalışıyor.Ne yaptım biliyonmu Remove from parenti Gate nin Close sine bağladım Add to wiewport uda Gate nin Open ine bağladım ve oldu yanlış birşey yok değilmi? https://i.hizliresim.com/oVLRZm.jpg

evet bir sıkıntı görünmüyor ama removefrom parent i ve addtowievportu gate ye bağlamasanda olur ama birproblem yok

Teşekkürler.Bu arada trigerbox ın içine giriyorum e widget çıkıyor e ye basıyorum kapı açılıyor ama kapı açılırken hala e widget ekranda yani e ye bastıktan sonra  widget  kaybolsa daha iyi olur.Onu nasıl yapabilirim?Bu arada triggerboxdan çıkınca e ekranda kalıyor demiyorum sadece e ye bastığımda e widgeti kaybolsun yani triggerboxdan çıkınca zaten kayboluyor orda bi problem yok.Umarım anlamışındır ve cevabı yine resimli gönderirsen daha iyi olur dostum. Teşekkürler.
Ara
Cevapla
#10
(08-11-2018, Saat: 02:22)Tamam ThEczio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(07-11-2018, Saat: 20:51)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  evet bir sıkıntı görünmüyor ama removefrom parent i ve addtowievportu gate ye bağlamasanda olur ama birproblem yok

Teşekkürler.Bu arada trigerbox ın içine giriyorum e widget çıkıyor e ye basıyorum kapı açılıyor ama kapı açılırken hala e widget ekranda yani e ye bastıktan sonra  widget  kaybolsa daha iyi olur.Onu nasıl yapabilirim?Bu arada triggerboxdan çıkınca e ekranda kalıyor demiyorum sadece e ye bastığımda e widgeti kaybolsun yani triggerboxdan çıkınca zaten kayboluyor orda bi problem yok.Umarım anlamışındır ve cevabı yine resimli gönderirsen daha iyi olur dostum. Teşekkürler.

Şöyle yap kapı açıldığını event ile algılat kapı acıldığında event çalışsın ve event çalıştıktan sonra remove form parent e gitsin anlamadı isen yaz tekrar resimli anlatırım
Ara
Cevapla
 


Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.