Karakterime bir dodge animasyonu eklemek istiyorum ancak izlediğim ilk tutorial videosunda animasyonu yerinde oynatıp karakteri blueprint üzerinden hareket ettiriyordu. Bunu denediğimde yeterince iyi olmadığını farkettim zaten asıl istediğim de karakterin direkt olarak mesafeyi animasyon ile almasıydı. Bunu yapan tutorial videolarını izlediğimde ise nedense bende aynı şekilde çalışmadı animasyon yerinde oynadı.
https://docs.unrealengine.com/en-US/Engine/Animation/RootMotion/index.html konuyla alakalı bu sayfayı okudum ama sanki burada da bilgi eksik gibi geldi. Konuyu ayrıntısıyla açıklarsanız çok memnun olurum.
https://docs.unrealengine.com/en-US/Engine/Animation/RootMotion/index.html konuyla alakalı bu sayfayı okudum ama sanki burada da bilgi eksik gibi geldi. Konuyu ayrıntısıyla açıklarsanız çok memnun olurum.