Equalizer

Yeni üye
14 Mar 2018
9
0
0
(34) İstanbul Anadolu
Merhaba

Karakter Idle animasyonundan direk koşma animasyonuna geçiyor. Ama ondan önce yürümesi ve shifte basınca koşma animasyonuna geçmesi gerekiyor.

Şu şekilde yaptım fakat bir yerde hata var demekki yardımcı olabilirmisiniz.

Shifte basınca hızlanma:

BLnoML.png



State machine:

9mzv4Z.png


dOr45p.png


JQ9dY5.png



Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
 
Öncelikle Animasyon Blueprint kısmınızı böyle oluşturmamalısınız. Blendspace 1D oluşturmalısınız ve Speed değeri verip 0 ile dilediğiniz maximum değeri girmelisiniz. 0 değerine Idle, 200-300 arası Walk animasyonu, 300'den büyük değere ise Run animasyonunu koymalısınız. Character Movement kısmından Max Walk Speed değerini default olarak yürümek istiyorsanız Walk animasyonunu koyduğunuz değeri girin.
 
[UETR]Ozzy' Alıntı:
Öncelikle Animasyon Blueprint kısmınızı böyle oluşturmamalısınız. Blendspace 1D oluşturmalısınız ve Speed değeri verip 0 ile dilediğiniz maximum değeri girmelisiniz. 0 değerine Idle, 200-300 arası Walk animasyonu, 300'den büyük değere ise Run animasyonunu koymalısınız. Character Movement kısmından Max Walk Speed değerini default olarak yürümek istiyorsanız Walk animasyonunu koyduğunuz değeri girin.

Onlarıda ayarladım fakat karakter yinede direk koşuyordu. Şimdi animation blueprint' te bir değişiklik yaptım kısmen oldu gibi. Ama bu seferde animasyonlar arası geçiş tam istediğim gibi olmadı.