Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zbrush aktarma
#1
İyi akşamlar arkadaşlar birkaç sorum olucak; şimdiden herkese teşekkürler.

1-) zbrush ile yapılan modeli unreal engine nasıl aktarabiliriz

2-) substance painter boyanan objeyi unreal engine nasıl aktarabiliriz.

3-) marmoset toolbag hakkında bilgisi olan arkadaşlar varmıdır bu programı öğrenmek ne gibi fayda sağlar
Ara
Cevapla
#2
1- zbrush'tan low poly modeli obj veya fbx olarak export edip Unreal'a aktarabilirsiniz. Fakat Zbrush'tan export smoothing group'ları ortadan kaldıracaktır, öyle olunca da UE içinde sorun yaşayacaksınız görsel olarak. Tavsiyem modeli en azından Blender'a aktarıp smoothing group'larını hazırlayıp o şekilde tekrar export ettikten sonra UE içine aktarmanız.

2- Substance içinde boyadığınız aslında obje değil texture'dır. Hazırladığınız texture ları çok kolay şekilde UE içine alabilirsiniz.

3- Marmoset daha çok model sunumu için kullanılırdı, şimdilerde baking de yapıyormuş. Zaten Zbrush kullanabiliyorsanız pek de işinize yaramayacaktır.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#3
yardımların için teşekkür ederim yalnız bir konuda kafam karıştı, mayada veya zbrush 'ta yaptığım modeli obje olarak aktaramazmıyım substance painter programına şöle bir örnek vereyim;

mayada araba modelledim boyama vs. gibi işlem yapmak için substance painter'e atıp daha sonrada unreal engine aktarmak için nasıl bir yol izlemem gerekir.
Ara
Cevapla
#4
Maya'dan bahsetmemiştiniz, ki normalde olması gereken de Max, Maya veya Blender gibi aracı bir programın olması.

Maya'da hazırladığınız modeli FBX formatında export edip UE içine aktarabilirsiniz. Texture boyamam işlemini de Substance Painter'da hallettikten sonra textur'ları ayrı olarak UE içine aktarabilirsiniz.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#5
Kısacası: .fbx dosya uzantılı her dosya türünü genel olarak Blender, Autodesk Maya, Autodesk 3DS Max gibi yazılımlara aktarabilirsiniz.
Cevapla
#6
(01-12-2018, Saat: 16:18)Jacky Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Maya'dan bahsetmemiştiniz, ki normalde olması gereken de Max, Maya veya Blender gibi aracı bir programın olması.

Maya'da hazırladığınız modeli FBX formatında export edip UE içine aktarabilirsiniz. Texture boyamam işlemini de Substance Painter'da hallettikten sonra textur'ları ayrı olarak UE içine aktarabilirsiniz.

maya için özür dilerim dikkat edemedim yazarken, şimdi daha iyi anlamış oldum teşekkür ederim.

(01-12-2018, Saat: 17:13)Khubur Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Kısacası: .fbx dosya uzantılı her dosya türünü genel olarak Blender, Autodesk Maya, Autodesk 3DS Max gibi yazılımlara aktarabilirsiniz.

biliyorum ama nedense zbrush ile sorun yaşadım .obj .fbx olarak kaydettim aktarırken substance açmadı error yazdı
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bir projedeki Content dosyasını yeni projeye aktarma Heda 3 367 19-11-2017, Saat: 20:54
Son Yorum: Damon salvatore
  architect'ten çizdiğim projeyi Unreal Engine'ye aktarma AyraNN 2 679 21-02-2016, Saat: 00:24
Son Yorum: AyraNN
  Crysis 2 Propslarını UE4'e aktarma solidgamer 6 775 02-02-2016, Saat: 01:10
Son Yorum: ululemr
Question Lod ve Zbrush Hakkında TornadoTT 4 945 10-12-2015, Saat: 19:15
Son Yorum: TornadoTT
  Level Blueprint'ten Widget Blueprint'e veri aktarma nurisural 12 1,734 28-09-2015, Saat: 22:56
Son Yorum: nurisural
  Maya mı Max mı yoksa Blender mı....... Hayır Zbrush UnLucky 11 5,532 25-08-2015, Saat: 14:30
Son Yorum: SeanScott

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.