Merhaba Herkese , Yaklaşık 2 haftadır Unreal Engine 5 ile oyun yapmaya çabalıyorum zamanla'da öğrenicem umarım.
Karakterimin Yetenek Animasyonlarını Ekledim Ve Sabitledim Bir Yetenek Kullandığında Açıkcası Göze Şuanda Daha Güzel Geliyor.
Takıldığım Yerler Oluyor Doğal Olarak İnternette Ne kadar Videolar Olsada Muhtemelen Henüz Doğru Soruları Soramadığım'dan Tüm Cevaplara Erişemiyorum.
Sorum Şu:
use cached pose ve layered blend per bone kullanarak karakterimin koşarak yetenek saldırı vs yapmasını saglayabiliyorum, hatta önceden animasyondayken saçma bir şekilde hareket ediyordu bunu kullandıgım da animasyonu bitmeden hareket etmiyor artık bunu çözmüş olmak beni sevindirdi. Fakat Şuanda Karakterim Koşarak Attack Yapamıyor Sebebi Karakterimin Skeloton Mesh kısmında ki root veya hips i layered blend per bone sabitlemem.
Benim İstediğim İse Karakterim Örneğin 5 yeteneği var diyelim 3 tanesini sabit bir hareketsiz kullansın 2 yeteneği koşarak Kullanabilsin.
Bunu Nasıl Sağlayabilirim?
[/url][/img]
Karakterimin Yetenek Animasyonlarını Ekledim Ve Sabitledim Bir Yetenek Kullandığında Açıkcası Göze Şuanda Daha Güzel Geliyor.
Takıldığım Yerler Oluyor Doğal Olarak İnternette Ne kadar Videolar Olsada Muhtemelen Henüz Doğru Soruları Soramadığım'dan Tüm Cevaplara Erişemiyorum.
Sorum Şu:
use cached pose ve layered blend per bone kullanarak karakterimin koşarak yetenek saldırı vs yapmasını saglayabiliyorum, hatta önceden animasyondayken saçma bir şekilde hareket ediyordu bunu kullandıgım da animasyonu bitmeden hareket etmiyor artık bunu çözmüş olmak beni sevindirdi. Fakat Şuanda Karakterim Koşarak Attack Yapamıyor Sebebi Karakterimin Skeloton Mesh kısmında ki root veya hips i layered blend per bone sabitlemem.
Benim İstediğim İse Karakterim Örneğin 5 yeteneği var diyelim 3 tanesini sabit bir hareketsiz kullansın 2 yeteneği koşarak Kullanabilsin.
Bunu Nasıl Sağlayabilirim?