Hasar vuruş testleri yapıyorum bunun için Bi healt sistemi oluşturdum ama Hasarı vurdukça Sağlık barı Kademeli olarak düşmüyor. Can "0" olduğunda Full'den direkt Sıfıra düşüyor yani kademeli değil. Sorun ne olabilir.?
mrtcnaslnts' Alıntı:Hasar vuruş testleri yapıyorum bunun için Bi healt sistemi oluşturdum ama Hasarı vurdukça Sağlık barı Kademeli olarak düşmüyor. Can "0" olduğunda Full'den direkt Sıfıra düşüyor yani kademeli değil. Sorun ne olabilir.?
erginegider' Alıntı:mrtcnaslnts' Alıntı:Hasar vuruş testleri yapıyorum bunun için Bi healt sistemi oluşturdum ama Hasarı vurdukça Sağlık barı Kademeli olarak düşmüyor. Can "0" olduğunda Full'den direkt Sıfıra düşüyor yani kademeli değil. Sorun ne olabilir.?
Kodu görmediğimden tahmin yürütmek zorundayım. Health değerini integer mı yaptın. 100 falan gibi bir rakamken 1 oluyordur. 0 a düştüğünde sadece 0 oluyordur yuvarlama işinden dolayı. Ilk aklıma gelen tahmin bu. Orada float kullanıp 0 ile 1 arasında bir sayı kullanılması lazım.
mrtcnaslnts' Alıntı:erginegider' Alıntı:Kodu görmediğimden tahmin yürütmek zorundayım. Health değerini integer mı yaptın. 100 falan gibi bir rakamken 1 oluyordur. 0 a düştüğünde sadece 0 oluyordur yuvarlama işinden dolayı. Ilk aklıma gelen tahmin bu. Orada float kullanıp 0 ile 1 arasında bir sayı kullanılması lazım.
Bildiğin basit kod
O zaman muhtemelen değer 0 ile 1 arasında olmayabilir. Kontrol etmek gerekir.
![]()
erginegider' Alıntı:mrtcnaslnts' Alıntı:
mrtcnaslnts' Alıntı:Hangi değerden bahsettiğini anlamadım. Eğer dediğin İlk resimdeki "Percent" Değeriyse o şuan 1
erginegider' Alıntı:mrtcnaslnts' Alıntı:Hangi değerden bahsettiğini anlamadım. Eğer dediğin İlk resimdeki "Percent" Değeriyse o şuan 1
NetworkCharacterref ten çektiğin HEALTH değeri. Progress barı o besliyor. Progressbar 0 1 arası ister. HEALTH değişkeni eğer 0 1 arası değilse sorun bundan kaynaklanıyordur.
Onu şöyle yapacaksın. Maximum health değeri kaç o karakter için. Diyelim 500 olsun. Yani oyun basında HEALTH değeri 500 'le yani MAXHEALTH değeri ile başlayacak. Yani ikinci bir değişken değerin olacak. Ismi MAXHEALTH olacak. Sonra orada HEALTH ı direk vermiyeceksin. Formül şöyle olacak:mrtcnaslnts' Alıntı:erginegider' Alıntı:NetworkCharacterref ten çektiğin HEALTH değeri. Progress barı o besliyor. Progressbar 0 1 arası ister. HEALTH değişkeni eğer 0 1 arası değilse sorun bundan kaynaklanıyordur.
Health değişkenini şuan 200.. onu 1 yapmam demek karakterin sağlığının 1 olması demek. Ama o health Karakter seviyesine göre değişiklik göstercek birde.
erginegider' Alıntı:Onu şöyle yapacaksın. Maximum health değeri kaç o karakter için. Diyelim 500 olsun. Yani oyun basında HEALTH değeri 500 'le yani MAXHEALTH değeri ile başlayacak. Yani ikinci bir değişken değerin olacak. Ismi MAXHEALTH olacak. Sonra orada HEALTH ı direk vermiyeceksin. Formül şöyle olacak:mrtcnaslnts' Alıntı:Health değişkenini şuan 200.. onu 1 yapmam demek karakterin sağlığının 1 olması demek. Ama o health Karakter seviyesine göre değişiklik göstercek birde.
Prgressbarr percentage = HEALTH/MAXHEALTH;
Böylece oyun başında progressbar HEALTH/MAXHEALTH ten 1 de görünecek. Sonunda sıfıra düştüğünde 0/MAXHEALTH ten 0 olacak. Umarım anlatabilmisimdir.
mrtcnaslnts' Alıntı:erginegider' Alıntı:Onu şöyle yapacaksın. Maximum health değeri kaç o karakter için. Diyelim 500 olsun. Yani oyun basında HEALTH değeri 500 'le yani MAXHEALTH değeri ile başlayacak. Yani ikinci bir değişken değerin olacak. Ismi MAXHEALTH olacak. Sonra orada HEALTH ı direk vermiyeceksin. Formül şöyle olacak:
Prgressbarr percentage = HEALTH/MAXHEALTH;
Böylece oyun başında progressbar HEALTH/MAXHEALTH ten 1 de görünecek. Sonunda sıfıra düştüğünde 0/MAXHEALTH ten 0 olacak. Umarım anlatabilmisimdir.
Anladım gibi. yani 2 değişken yapmam gerekiyo.
Health
Maxhealth
Progres barın Return valuesine Bu iki değişkenin Bölü değerini vercem. Doğru anladıysam oraya kadar tamam
Peki Stats Point dağılımı yaparken Health değerine puan verdiğimde Normalde Health değerini Artırıyordu Yani dediğin Başlangıçta 500 olan değer. Şimdi bu durumda Ekstradan Maxhealt'ı da mı eklemem gerekiyo?
TAMAM ÇÖZÜLDÜ**
Son olarak Eksilen can değeri kadar tekrar hp ekleme nasıl yapcam? Mesela HP Potion içmek gibi düşün. Biişlem yaptım ama eksik canı dolduruyo ama max healtı geçiyo. yani 500olan can 200 olduğunda doldurma içlemi yaptığımda maxhealth 550 600 vs oluyo
erginegider' Alıntı:mrtcnaslnts' Alıntı:Anladım gibi. yani 2 değişken yapmam gerekiyo.
Health
Maxhealth
Progres barın Return valuesine Bu iki değişkenin Bölü değerini vercem. Doğru anladıysam oraya kadar tamam
Peki Stats Point dağılımı yaparken Health değerine puan verdiğimde Normalde Health değerini Artırıyordu Yani dediğin Başlangıçta 500 olan değer. Şimdi bu durumda Ekstradan Maxhealt'ı da mı eklemem gerekiyo?
TAMAM ÇÖZÜLDÜ**
Son olarak Eksilen can değeri kadar tekrar hp ekleme nasıl yapcam? Mesela HP Potion içmek gibi düşün. Biişlem yaptım ama eksik canı dolduruyo ama max healtı geçiyo. yani 500olan can 200 olduğunda doldurma içlemi yaptığımda maxhealth 550 600 vs oluyo
Health olayı çözüldü diye anladım. Healt Potion olayını anında istiyorsan zaten direk health değerini arttırabilirsin. Ama sanırım sen zamanla nasıl artacak diye soruyorsun. Şu şekilde açıklamaya çalıştım:
Kolay gelsin.
Unreal Engine Türkiye topluluğunun çalışmasını sağlamak için isteğe bağlı olarak çerezleri kullanmaktayız.