Merhaba arkadaşlar.
Resimde gördüğünüz gibi bir metro tünelim var. Etrafını küplerle kapladım ve küp materyalini siyah yaptım. Ancak görselde gördüğünüz gibi beyaz bir ışık hüzmesi var.
O ışık hüzmesi tünelin deliğinin sonunda da yansıma yapıyor.
Şimdi "ExponentialHeightFog" da intensity i düşürüp bir şekilde ışık hüzmesinden kurtulabilirim. Ama oyunumda bir de şehir var ve bu sefer şehir çok fazla sisleniyor. Şehirin gün ışığını etkilemeden görseldeki o grimsi ışık hüzmesinden nasıl kurtulabilirim?
Bütün küp simsiyah olmasına rağmen tünelin ucu hala grimsi. Ayrıca treni hareket ettirdiğimde o beyazlık gitmiyor. ve sürekli kendini tekrar ediyor tren hareketiyle.
Resimde gördüğünüz gibi bir metro tünelim var. Etrafını küplerle kapladım ve küp materyalini siyah yaptım. Ancak görselde gördüğünüz gibi beyaz bir ışık hüzmesi var.
O ışık hüzmesi tünelin deliğinin sonunda da yansıma yapıyor.
Şimdi "ExponentialHeightFog" da intensity i düşürüp bir şekilde ışık hüzmesinden kurtulabilirim. Ama oyunumda bir de şehir var ve bu sefer şehir çok fazla sisleniyor. Şehirin gün ışığını etkilemeden görseldeki o grimsi ışık hüzmesinden nasıl kurtulabilirim?
Bütün küp simsiyah olmasına rağmen tünelin ucu hala grimsi. Ayrıca treni hareket ettirdiğimde o beyazlık gitmiyor. ve sürekli kendini tekrar ediyor tren hareketiyle.