ahtek07

Aktif üye
4 Nis 2018
276
45
28
23
(55) Samsun
ahmettekin.bitrix24.site
Selamlar arkadaşlar,

UE5'te Mass Crowd sistemi kullanarak şehir içinde kalabalık üretmek istiyorum. Aslında temel düzeyde bunu yapabiliyorum; şehirde yürümeleri vs. sorun değil. Ancak karşıdan karşıya geçme, Smart Object bulup bunu belli bir süre kullanma gibi kısımları bir türlü çözemedim.


Bu konuyla ilgili çok araştırma ve deneme yaptım ama istediğim sonuca ulaşamadım. Daha önce bu konularla ilgilenmiş ve çözüm yollarını bilen birine ihtiyacım var. Ücret konusunda da anlaşabileceğimizi düşünüyorum.


İlgilenenler benimle iletişime geçerse çok sevinirim. ( Kullandığım sürüm 5.4 )
 
State Tree'lerin içinden denemeler yaptın mı? Aklıma ilk gelen yöntem, Find event isimli bir state oluşturup, get all actors of class ile filtreleyip karaktere en yakın olananına gitmek. move to success olunca da smart object ile interface üzerinden etkileşime girip, wait state'indeki delay'ın süresini ondan çekmek. Ancak mass framework çok karman çorman ve c++ istiyor. o yüzden orada işler çok karışık.
 
Selamlar arkadaşlar,

UE5'te Mass Crowd sistemi kullanarak şehir içinde kalabalık üretmek istiyorum. Aslında temel düzeyde bunu yapabiliyorum; şehirde yürümeleri vs. sorun değil. Ancak karşıdan karşıya geçme, Smart Object bulup bunu belli bir süre kullanma gibi kısımları bir türlü çözemedim.


Bu konuyla ilgili çok araştırma ve deneme yaptım ama istediğim sonuca ulaşamadım. Daha önce bu konularla ilgilenmiş ve çözüm yollarını bilen birine ihtiyacım var. Ücret konusunda da anlaşabileceğimizi düşünüyorum.


İlgilenenler benimle iletişime geçerse çok sevinirim. ( Kullandığım sürüm 5.4 )
Karakterin 2 saniyede bir Sphere Trace atıp civarı tarasın. Karşıdan karşıya geçilecek yere bir box koy mesela ona tag ekle. Tagları tarasın değdiği objelerin taglarını.
Crosswalk yazıyorsa mesela orada karşıdan karşıya geçebileceği bir yer olduğunu bilsin. Ya da distance ile 3000 distance aralıgını kontrol et sürekli. Trace atmadan.
 
State Tree'lerin içinden denemeler yaptın mı? Aklıma ilk gelen yöntem, Find event isimli bir state oluşturup, get all actors of class ile filtreleyip karaktere en yakın olananına gitmek. move to success olunca da smart object ile interface üzerinden etkileşime girip, wait state'indeki delay'ın süresini ondan çekmek. Ancak mass framework çok karman çorman ve c++ istiyor. o yüzden orada işler çok karışık.
Selamlar,

StateTree'yi öğrendim ancak şöyle bir durum var: StateTree, MassBehavior ve Normal StateTree olarak ikiye ayrılıyor. MassBehavior bize çok geniş imkanlar sağlamıyor daha kapalı bir yapıya sahip ve hazır sistemleri kullanmamıza olanak tanıyor. En azından 5.4 sürümünde durum bu şekilde.
Bu yüzden de kendi sistemimi yazma konusunda istediğim esnekliği bulamadım. C++ İlerlenmesi gerekiyor gibi

Cevapladığınız için teşekkür ederim.
 
Karakterin 2 saniyede bir Sphere Trace atıp civarı tarasın. Karşıdan karşıya geçilecek yere bir box koy mesela ona tag ekle. Tagları tarasın değdiği objelerin taglarını.
Crosswalk yazıyorsa mesela orada karşıdan karşıya geçebileceği bir yer olduğunu bilsin. Ya da distance ile 3000 distance aralıgını kontrol et sürekli. Trace atmadan.
Selamlar cevabın için teşekkürler sistemi yazamamak gibi bir sorunum yok en optimal performansta ve olması gerekeni arıyorum buda beni MassEntity lere götürüyor