Dissolid' Alıntı:
MR Studio' Alıntı:Dissolid' Alıntı:
Beyaz olan kısımlar bana ters yüzeymiş gibi geldi ama bilemedim. Eger öyleyse o kısımları Edit modda seçip "Flip Normals" yap
Nasıl modelledin bilmiyorum ama o kisımlar ayrı obje ve material atanmamış gibi
Dissolid' Alıntı:MR Studio' Alıntı:Beyaz olan kısımlar bana ters yüzeymiş gibi geldi ama bilemedim. Eger öyleyse o kısımları Edit modda seçip "Flip Normals" yap
Nasıl modelledin bilmiyorum ama o kisımlar ayrı obje ve material atanmamış gibi
Baktım düzgün gibi görünüyor. Tekrar import ettim unreale fakan sonuç alamadım.
Unreal editörde baktığım zaman da zaten şimdiki attığım fotoğrafta daha net belli. sol kenardaki iki yüzey ve sağdaki 3 yüzey ışığa farklı tepki veriyor.
erginegider' Alıntı:Dissolid' Alıntı:Baktım düzgün gibi görünüyor. Tekrar import ettim unreale fakan sonuç alamadım.
Unreal editörde baktığım zaman da zaten şimdiki attığım fotoğrafta daha net belli. sol kenardaki iki yüzey ve sağdaki 3 yüzey ışığa farklı tepki veriyor.
Uv ler ters dönmüş olabilir o zaman. Maya da flip diye komut var. Blender da aynı şey s x - 1 e basarak yapılıyor yanlış bilmiyorsam. Yani 180 derece döndürerek arkasını önüne getiriyorsun kısaca. Diğer çözümler ise yaramadıysa geriye bu seçenek kalıyor.
Dissolid' Alıntı:erginegider' Alıntı:Uv ler ters dönmüş olabilir o zaman. Maya da flip diye komut var. Blender da aynı şey s x - 1 e basarak yapılıyor yanlış bilmiyorsam. Yani 180 derece döndürerek arkasını önüne getiriyorsun kısaca. Diğer çözümler ise yaramadıysa geriye bu seçenek kalıyor.
Evet öyle bir sıkıntı varmış hallettim teşekkür ederim. Bu uv lerin ters olup olmadığını blender ile anlama şansımız yok mu. Uv yi ayarlıyorum uğraşıyorum sonra bi bakmışım ters hobaaa geri gel tekrar düzelt. Blender ile yeni yeni uğraşıyorum ama 3ds max in uv olayları daha kapsamlı. Blender biraz basite kaçıyor gibi geldi.
erginegider' Alıntı:Dissolid' Alıntı:Evet öyle bir sıkıntı varmış hallettim teşekkür ederim. Bu uv lerin ters olup olmadığını blender ile anlama şansımız yok mu. Uv yi ayarlıyorum uğraşıyorum sonra bi bakmışım ters hobaaa geri gel tekrar düzelt. Blender ile yeni yeni uğraşıyorum ama 3ds max in uv olayları daha kapsamlı. Blender biraz basite kaçıyor gibi geldi.
Kolay bir yolu yok gibi ama blender daha iyi bilen biri cevap verebilir belki. Ama herhalükarda eğer bir resim i texture olarak atarsan mesela vesikalık fotoğrafını diyelim viewportta o poligonlar ters duracağı için anlarsın diye düşünüyorum.
Unreal Engine Türkiye topluluğunun çalışmasını sağlamak için isteğe bağlı olarak çerezleri kullanmaktayız.