AI controller yaparken şu içine aldığım kısmı yazmamıştım. Yazmadığım için BeginPlay kısmındaki SetFocus çalışmadı. Tam olarak sebebi oturmadı kafama. Bu Super keywordunu hep, -her zaman- override ettiğimiz zaman mı kullanıyoruz?
------------------------Çözüldü
Bknz 2. yorum
Kod:
#include "ShooterAIController.h"
#include "Kismet/GameplayStatics.h"
void AShooterAIController::BeginPlay()
{
Super::BeginPlay();
APawn* PlayerPawn = UGameplayStatics::GetPlayerPawn(GetWorld(),0); // Normalde bu ikisi burada. Tick içinde ben aldım.
SetFocus(PlayerPawn);
}
void AShooterAIController::Tick(float DeltaSeconds)
{
Super::Tick(DeltaSeconds);
APawn* PlayerPawn = UGameplayStatics::GetPlayerPawn(GetWorld(),0);
MoveToActor(PlayerPawn, 200);
}
------------------------Çözüldü
Bknz 2. yorum