kivinic

Yeni üye
14 Kas 2023
2
0
0
(61) Trabzon
ue5 de hans çakması bir oyun yapıyorum.Ancak bir türlü topa fiziksel özellik veremiyorum :huh: .yardımcı olursanız sevinirim. :)
 
Top, bir mesh'tir. Ve her meshin -kendi türüne göre- bir physics'i vardır. physics asset açıp sağ üstten kg kısmından ağırlık verebilirsin. Fiziği enable ettiğin gibi top yere düşecek ve hareket edecek. Fakat topun, bir sphere collision'u olmak zorunda.
"Ragdoll" kavramını araştırabilirsin.
 
Git Unreal Engine de ki hazır templatelerden Ball templatesini seç.
Torque falan eklemen lazım yönüne göre. Fiziksel obje sadece torque ekliycen force falan ekliceksin.
Hans çakması yapacaksan top kullanma. Bir tane havada yarı ragdoll olan karakter kullan. Ve tuzaklar koy eminim daha çok beğenilecektir. Hansın zaten popüler olmasının sebebi adamın youtuber olması ve kitlesi olması yoksa o oyundan bin tane var.
Hatta 2015 te ilk yapanlardan biri de benim . Yapacaksan aynısını yapma bari. Özgün ol biraz git yarı ragdollu bir karakter kullan sağa sola savrulan. Ne bileyim zamana karşı refleks gerektiren hızlı atraksiyonlar olsun ve dodgeleme zıplama eğilme gibi şeyler koy. Tuzaklar olsun arkadan bir şeyler kovalasın vs. Böyle bir şey yap. Hatta çeşitli karakterlere dönüşebilsin. Mesela bir yerden bir yere geçilecek yarasaya dönüşsün uçarak serice geçsin mesela.