almrvc

Yeni üye
31 Ocak 2024
2
0
0
(34) İstanbul Anadolu
Merhaba arkadaşlar, Unreal Engine'de bir projede tek bir lokasyonda 5-6 kişi birlikte çalışmak istiyoruz. Yerel ağ'da ortak çalışma alanı nasıl kuruluyor? Herkes aynı iş üzerinde farklı çalışmalar yapacak ama mesela ışıkçı, o anda artistin yaptığı çalışmanın üzerinde çalışabilir mi bilmiyorum. Çalışabiliyorsa bu nasıl yapılır? Bir işi birisinin bitirip diğerinin onun üzerinden devam etmesi zaman kaybı oluyor. O yüzden aynı anda birden fazla kişinin aynı işte çalışabilmesi gerekiyor. İnternetteki videolara baktım ama sanırım aradığımı bulamadım. Subversion ile repository oluşturulduğunu gördüm. Perforce ile bir şeyler yapıldığını da gördüm. Nasıl olduğunu tam olarak anlayamadım. Bu konuda bilgisi olan var mı?
 
Bahsettiğin subversion bir source control aracı. Github,SourceTree,Perforce, Plastic SCM gibi. Eğer arkadaşlarınla ortak bir şekilde çalışmak istiyorsan bu gibi araçlar en çok tercih edilenler. Ortak çalışmanın yanı sıra eskiden geliştirdiğin sürümlere de dönebiliyorsun. Örneğin bir hata ile karşılaştın ve bir önceki versiyonunda hata yoktu. Hemen o versiyona geçip o versiyondan devam edebiliyorsun. Bir nevi geçmişe dönmek gibi düşünebilirsin. 

Son olarak Plastic içlerinde benim en sevdiğim araç ve Udemy'de bunun için hazırladığım bir kurs var. Dilersen indirimli kurs bağlantısını buraya bırakayım. Anlamadığın bir şey olursa kurstan veya buradan sorabilirsin. Elimden geldiğince yanıtlamaya çalışıyorum gelen soruları.

https://www.udemy.com/course/plasti...e-management/?couponCode=5EAB2EA02FCF3FE536D4