sorun sende değil sorun oyunun development sürecinde, c++ maalesef çok acımasız bir yazlılım dili, tek bir missed ptr dönüşü aynen gördüğün fatal error. geliştirme sürecinde memory optimizasyonu adına softptr weakptr elimizden geleni yapıyoruz ancak her PC farklı tepkilerle dönüş sağlayabiliyor, eğer oyuncu PC si çok yavaş ise daha yükleme sürecinde weakptr sıra kendisine ulaşamadan garbage collection a düşebiliyor, eğer çok hızlı ise developer ın gözünden loading line sırası kaçabiliyor ve ptr henüz boşken loading sürecine girebiliyor, işin komik tarafı developer bu tarz hataları belirleyemiyor bile çünkü editor üzerinden oyun gayet düzgün çalışıyor ama her PC tepkime süresi farklı olunca sonuç bu. Şansen ben bile aynı sorunu yaşıyorum son dönemde, kendi PC imde 0 hata ile çalışan oyun tester ın laptop ta fatal error a düşüyor. Uzun lafın kısası yapabileceğin hiçbir şey yok, developer firmaya hata raporu yollayabilirsin, belirleyebilirlerse düzeltirler.