emin2045

Aktif üye
23 Haz 2020
122
57
28
26
(20) Denizli
www.youtube.com
Merhaba herkese. Zıplama tuşuna basınca 1000 birim (max-sabit) yukarı zıplıyor. Ben istiyorum ki böyle hafif basarsam 300-400 birim çıksın. Yani basma kuvvetim ile doğru orantılı olsun. Hangi fonksiyonları kullanmalıyım yada nasıl bir fonksiyon yazmalıyım blueprint kullanarak?

-------------------Çözüldü

Character için Jump Hold Time gibi bir özellik var, oldukça kullanışlı bir çözüm.
 
emin2045' Alıntı:
Merhaba herkese. Zıplama tuşuna basınca 1000 birim (max-sabit) yukarı zıplıyor. Ben istiyorum ki böyle hafif basarsam 300-400 birim çıksın. Yani basma kuvvetim ile doğru orantılı olsun. Hangi fonksiyonları kullanmalıyım yada nasıl bir fonksiyon yazmalıyım blueprint kullanarak?

Merhabalar.Bahsettigin key normal klavye tuşu mu. Eğer değilse ne kadar kuvvetli basıldığını value ile alıyorsun zaten. Yani eğer ps4 kolu falansa.
Ama normal klavye tuşu ise bunun bir value su yok. Presssed ve released event leri var. Mesela IsCharging diye bir bool yaparsın. Pressed  de true released de false yaparsın.sonra tick 'te  eğer IsCharging true ise playercontroller ın getinputkeydowntime diye hatırlıyorum kullanarak chargepower float değişkenini set edersin. Sonra buna göre zıplama gücünü verirsin.