ahtek07' Alıntı:
hocam iyiakşamlar öncelikle blueprint sorunu derken kast ettiğim >
https://i.hizliresim.com/Q2ObPk.png < resimde sorduğum sorunun doğruluk yada yanlışlık değerini eventtick ile kontrol ediyorum sorunum şu karakterim mermilerini ateşliyor mermi ler bitiyor ondan sonra önüme bir soru cıkıyor soruyu eğer doğru bilir isem 10 mermi ekliyor bize herşey cok iyi calışıyor ancak event tick her saniye calıştığı icin soruyu doğru bildiğimde her saniye bana +10 mermi ekkliyor sormak istediğim soru şu soruyu doğru bildiğimde sadece +10 mermi eklemesini nasıl ayarlaya bilirim bu konuda yardıma ihtiyacım var :huh:
Event Tick değişen her bir grafik çerçevesi arasında hesaplanan süredeki çağrılan bir eventtir. Bunun yerine ateş edildiği anda veya doğru bilindiği anda başka bir eventi çağıracak olan
Custom Event oluşturabilirsiniz. Bunun gibi şeyler için mümkün oldukça Event Tick yerine şunu düşünün, hangi olay olduğunda ben şu fonksiyonu çağırmalıyım? Bunun dışında,
Event Dispatcher ile olayları Call ve Bind ederek başka olaylarla tetikleyebilrisiniz.
En saçma yol olarak, bir boolean değişkenini her bir tik başına öncelikle false olarak ayarlayıp
Bu değişkeni önce true, daha sonra tekrardan false yapıp işlemin başında kontrol ederek bir sinyal verebilirsiniz Event Tick içerisi