hontesraph

Yeni üye
6 Şub 2018
3
0
0
(34) İstanbul Avrupa
Merhaba, konuyu yanlış yere mi açtım bilmiyorum ama benim sorunum yaptığım oyunda (coop oynanacak) projectile'ı attığımda birinci kullanıcı da ki projectile gayet normal gidiyor fakat ikinci kullanıcı bu projectile'ı kesik kesik kare kare görüyor bunun çözümü nedir acaba? Şimdiden bakıp cevap veren herkese teşekkür ederim.

Merhaba projem üzerinde çalışırken ikinci bir hatayla karşılaştım projectile birinci kullanıcıda durmuş iken ikinci kullanıcıda hareket etmeye devam edebiliyor (projectile'ı top olarak kullanıyorum) ve birinci karakter projectile'a dokunduğunda kaybolur iken ikinci karakter projectile'a dokunduğunda kaybolmuyor.
 
hontesraph' Alıntı:
Merhaba, konuyu yanlış yere mi açtım bilmiyorum ama benim sorunum yaptığım oyunda (coop oynanacak) projectile'ı attığımda birinci kullanıcı da ki projectile gayet normal gidiyor fakat ikinci kullanıcı bu projectile'ı kesik kesik kare kare görüyor bunun çözümü nedir acaba? Şimdiden bakıp cevap veren herkese teşekkür ederim.

Merhaba projem üzerinde çalışırken ikinci bir hatayla karşılaştım projectile birinci kullanıcıda durmuş iken ikinci kullanıcıda hareket etmeye devam edebiliyor (projectile'ı top olarak kullanıyorum) ve birinci karakter projectile'a dokunduğunda kaybolur iken ikinci karakter projectile'a dokunduğunda kaybolmuyor.

Editör üzerinden Replication kısmındaki Replicates ve Replicate Movement seçeneğinin seçili olduğundan emin olun.
fetch


Ayrıca projectile gönderdiğiniz "Event"'in Replicate seçeneğinin "Executes On Server" olarak emin olun. Fiziksel olarak sunulan bütün olayların Sunucu üzerinden gerçekleştirilmesi tavsiye edilir.
Eğer olmazsa doğru anlamak gerekirse şu anki projectile yolladığı blueprintteki ayarları gösterin.
 
hontesraph' Alıntı:
Merhaba, konuyu yanlış yere mi açtım bilmiyorum ama benim sorunum yaptığım oyunda (coop oynanacak) projectile'ı attığımda birinci kullanıcı da ki projectile gayet normal gidiyor fakat ikinci kullanıcı bu projectile'ı kesik kesik kare kare görüyor bunun çözümü nedir acaba? Şimdiden bakıp cevap veren herkese teşekkür ederim.

Merhaba projem üzerinde çalışırken ikinci bir hatayla karşılaştım projectile birinci kullanıcıda durmuş iken ikinci kullanıcıda hareket etmeye devam edebiliyor (projectile'ı top olarak kullanıyorum) ve birinci karakter projectile'a dokunduğunda kaybolur iken ikinci karakter projectile'a dokunduğunda kaybolmuyor.

Khubur'un dediklerine katılmakla birlikte aslında sorununuz Client'ler tarafından Projectile'ın Replicate Movement ve Destroy kısmının replicate edilmemesinden kaynaklanıyor.
 
[UETR]Khubur' Alıntı:
hontesraph' Alıntı:
Merhaba, konuyu yanlış yere mi açtım bilmiyorum ama benim sorunum yaptığım oyunda (coop oynanacak) projectile'ı attığımda birinci kullanıcı da ki projectile gayet normal gidiyor fakat ikinci kullanıcı bu projectile'ı kesik kesik kare kare görüyor bunun çözümü nedir acaba? Şimdiden bakıp cevap veren herkese teşekkür ederim.

Merhaba projem üzerinde çalışırken ikinci bir hatayla karşılaştım projectile birinci kullanıcıda durmuş iken ikinci kullanıcıda hareket etmeye devam edebiliyor (projectile'ı top olarak kullanıyorum) ve birinci karakter projectile'a dokunduğunda kaybolur iken ikinci karakter projectile'a dokunduğunda kaybolmuyor.

Editör üzerinden Replication kısmındaki Replicates ve Replicate Movement seçeneğinin seçili olduğundan emin olun.
fetch


Ayrıca projectile gönderdiğiniz "Event"'in Replicate seçeneğinin "Executes On Server" olarak emin olun. Fiziksel olarak sunulan bütün olayların Sunucu üzerinden gerçekleştirilmesi tavsiye edilir.
Eğer olmazsa doğru anlamak gerekirse şu anki projectile yolladığı blueprintteki ayarları gösterin.

[UETR]Ozzy' Alıntı:
hontesraph' Alıntı:
Merhaba, konuyu yanlış yere mi açtım bilmiyorum ama benim sorunum yaptığım oyunda (coop oynanacak) projectile'ı attığımda birinci kullanıcı da ki projectile gayet normal gidiyor fakat ikinci kullanıcı bu projectile'ı kesik kesik kare kare görüyor bunun çözümü nedir acaba? Şimdiden bakıp cevap veren herkese teşekkür ederim.

Merhaba projem üzerinde çalışırken ikinci bir hatayla karşılaştım projectile birinci kullanıcıda durmuş iken ikinci kullanıcıda hareket etmeye devam edebiliyor (projectile'ı top olarak kullanıyorum) ve birinci karakter projectile'a dokunduğunda kaybolur iken ikinci karakter projectile'a dokunduğunda kaybolmuyor.

Khubur'un dediklerine katılmakla birlikte aslında sorununuz Client'ler tarafından Projectile'ın Replicate Movement ve Destroy kısmının replicate edilmemesinden kaynaklanıyor.

Yardım ettiğiniz için teşekkürler fakat söylediğiniz ayarlar zaten bu durumdaydı sorunum linkte verdiğim gifte, blueprintin ekran alıntısını attım tekrardan teşekkür ediyorum.

https://im3.ezgif.com/tmp/ezgif-3-f1ac1900d3.gif 

gOqjp2.png
[/url]
 
Sanırsam hazır First Person projesini kullanıyorsunuz. Spawn kısmınız yani "Topat" olarak oluşturduğunuz ve Replicate ettiğiniz Custom Event kısmı kısmen doğru. Yanlış olan kısımları ise oluşturduğunuz float değişkenleri (variable) replicate edilmemiş "Rage" "Top Standart Hız". Bir diğer hatanız ise Input Fire ateşlendikten sonra "Topsayi" değişkeniniz 2 rakamına eşit ise "Topat" Custom Event kısmını ateşliyorsunuz. En basiti olarak alt taraftaki görselleri uygulayabilirsiniz.

Not: Variable Replication için döküman size yardımcı olacaktır. https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Resources/ContentExamples/Networking/1_3/

Oo0Jz5.png


Pl0vA9.png
 
[UETR]Ozzy' Alıntı:
Sanırsam hazır First Person projesini kullanıyorsunuz. Spawn kısmınız yani "Topat" olarak oluşturduğunuz ve Replicate ettiğiniz Custom Event kısmı kısmen doğru. Yanlış olan kısımları ise oluşturduğunuz float değişkenleri (variable) replicate edilmemiş "Rage" "Top Standart Hız". Bir diğer hatanız ise Input Fire ateşlendikten sonra "Topsayi" değişkeniniz 2 rakamına eşit ise "Topat" Custom Event kısmını ateşliyorsunuz. En basiti olarak alt taraftaki görselleri uygulayabilirsiniz.

Not: Variable Replication için döküman size yardımcı olacaktır. https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Resources/ContentExamples/Networking/1_3/

Oo0Jz5.png


Pl0vA9.png

söylediklerinizi uyguladım "topsayi" değişkeni karakterin yerden topu aldıktan sonra atabilmesi için, top artık iki karakterde de aynı yerde gidiyor fakat hala gifte ki problem devam ediyor. Teşekkür ederim yardımınız için.